2012. március 26., hétfő

Wildridge

Na hahó!

Most csak egy rövidet, mert mindjárt lejár a szárító és utána mennem kell dolgozni, megint.
Tegnap átköltöztünk, elég szar éjszakám volt a szombat este és a vasárnap reggel után, ami elég húzós volt. :S Baromi sokan voltak, és még ugye nem nagyon vagyok képben. Vasárnap szerencsére nem csináltam túl nagy hülyeséget, és busserködtem, ami asztal leszedést/újraterítést jelent, az jó volt. :) Jobb busser vagyok, mint hostess. Egyelőre.
Ma reggel nem dolgoztam, így elmentem venni néhány dolgot, vettem ilyen tárolókat, és kicsit rendberaktam a cuccaimat. Most már legalább tudom, mi hol van. Kicsit jobb érzés így. Még egy komódot kell szereznem valahonnan, meg egy baldachint, amit itt canopynak hívnak. Láttam is már egy feketét, csak 30 $, szóval meg kell várnom a pénteki paychecket, de muszáj lesz megvennem, mert pont az ablak alatt van a matracom, és nagyon világos van, meg az legalább egy kicsit elszeparál.
Amúgy igyekszem összeszedni magam, ami nem könnyű. Reggel mindneki leüvöltött, most kicsit jobb. Ha majd az otthonomnak érzem ezt a helyet, remélhetőleg még jobb lesz. Csak még nem érzem annak.
Sok dolgot kellene még venni... na mindgy.
Most lépek. Hamarosan részletes beszámolóval jelentkezem.
Addig is írhatnátok, hogy mi van otthon.
Pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése