2012. március 27., kedd

Homesickness

Ma egy kedves Very VIP vendég megkérdezte, hogy van-e homesickness-em (honvágyam). Én meg rávágtam, hogy nincs. Sokat beszélek a szüleimmel, barátaimmal, de ennyi.
Aztán most elkezdtem Bumerángot hallgatni és elgondolkoztam. Tényleg nincs. Szégyen, nem szégyen, nekem ugyan nem hiányzik Magyarország. Hiányoznak a szüleim, a testéreim, a barátaim, a cicám, a Lite, de Magyarország egy kicsit sem. Néha csak "Sohaországnak" hívom magamban. Mert soha nem fog ott semmi változni. Nem titkoltan, ma ez a Schmittelés verte ki nálam a biztosítékot. Ilyen b@ssz@meg a mesében nincs, de tényleg. Ekkora blamázst! Megint rajtunk röhög a fél világ.
A névtáblámra az van írva, hogy Agi (ahogy ők mondják, Égi :) ) és sokszor kérdezik honnan jöttem, én meg lassan már nem merem mondani, hogy Magyarországról. Mert ugye mostanában miért vagyunk a hírekben? Schmittelés, EU bizottsági dá-dá, támogatás elvevés, rekord benzinár, rekord CHF árfolyam, rekord államadósság, elkobzott nyugdíj, stb... Ja, és kihagytam a "Magyarország többé nem lesz következmények nélküli ország..." Tényleg nem lesz. Mert ennek a sok marhaságnak lassan komoly következményei leszenek.
Valaki elárulná nekem, hogy miért kell minden normális embernek (és itt most nem magamra gondolok, hanem a több tucat ismerősömre, barátomra) elmennie onnan?
Ez annyira genyóság.
Na mindegy...
Amúgy minden oké, csak nem tudok aludni, pedig reggel megyek megint dolgozni. Holnap, holnapután csak reggeli shiftem lesz (bár holnap elvileg training), szóval remélhetőleg lesz időm írni.
Addig is pusz, schmitteljetek magatoknak egy doktorit! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése