2012. március 22., csütörtök

Már megint milyen helyeken jártam...

Ma volt a második nap offom, úgyhogy ismét elmentem bicózni egy órácskát, és ismét olyan helyeken voltam, hogy elakadt a lélegzetem!
Felmentem a Broadmoor fölé, kb 1960 méterre, csodálatos a kilátás a hegyekre és a városra, aztán tekeregtem még erre-arra, majd edzettem egyet TRX-szel is, úgyhogy most alig tudok megmozdulni. Holnap még munka előtt el akarok menni egy hasonló körre, mert aztán ki tudja, hogy alakul a hétvégén a munka meg a költözés miatt. Nagyon jól esik most a mozgás, szinte nincs is kedvem hazajönni biciklizésből.
Szeretem ezt a bicót is, csak ne kattogna a váltója néhány sebességnél. De mindegy is, úgyis visszaviszem, ha valami baja lesz. Meg ha nem, akkor is. :)
Egyébkènt ez most valamelyest pótolja a spinninget is, mert bedugom a fülembe az iPhone-t és csak megyek, megyek, nézem a tájat, rácsodálkozom a mókusokra, a szarvasokra, a nyíló cseresznyefára meg mindenre. Teljesen kikapcsol és feltölt. És nem utolsó sorban: már sokkal kevésbé van légszomjam. :)
Még a végén megedződöm!

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

1 megjegyzés:

  1. Azért a medvékre tessen nagyon odafigyelni!!! Nehogy TRX közben legyen valami atrocitás! :)

    VálaszTörlés