2012. március 2., péntek

Első reggeli, első ebéd

Húú, voltunk ma kint vásárolni. Vettünk néhány alap dolgot, mert a bútorokon kívül semmi sincs a lakásban. Vettem plédet, hajszárítót, néhány tisztálkodási szert, tányért, ilyesmiket. Hasznos, praktikus, nélkülözhetetlen kellékek a kolesz-fílingez...
Főztem is már, paradicsomos tésztát, konzervből. :S Megkövezem magam érte, de mentségünkre legyen mondva, hogy lesétáltuk. Itt ugye ez a 10 perc hatalmas távolság, olyannyira, hogy hazafelé le is dudáltak minket, hogy elvihetnek-e... Nagyon kemény ez az ország. Mindenki mindenhova autóval megy. A közlekedés itt számomra az egyik sötét ló.
A másik a kaja. Mindenben, de tényleg mindenben soya (soya bean,soya bean wheat) és corn syrup van... minden édes. Ja, és nagy. Ha még nem  mondtam volna. Vettem egy hajszárítót ugye, ami "travel"-nek van kikiáltva, mert összehajtható. Na az kb akkora, mint otthon a nagyobb fajta. Gallon, pound, inch...  :D :D vicces... nagyon vicces. Mint az a kereszteződés, amiben 4 Stop tábla van. Értelmezhetetlen.
Ja, és a gyönyörű idő után, most így délután kettőkor elkezdett szakadni a hó!

Lassan szerintem megyünk és lakhatóvá tesszük a lakásunkat.
Jelentkezem!

Pusz :D

2 megjegyzés:

  1. Hehe, a 4 way stop :) majd úgyis megtanulod mikor csinálod a jogsit, de ott az halad elsőre tovább, aki előbb odaér. Jó volt olvasni ezt a pár sort, kicsit újra átéltem nekünk milyen volt :) H.Zoli

    VálaszTörlés
  2. :))) Értem, teljesen logikus...
    Remélem jól vagy! Majd még olvasgasd a botladozásaimat!
    Pusz

    VálaszTörlés