2012. március 29., csütörtök

Gyorsan telő hét

Újra itt. :) Próbálok up to date maradni!
Ez a hét, a költözéssel kezdődődően elég zűrös volt.
Sokat gondolkozom mostanában, és igazából egyedül is jól elvagyok.
Beszélgetek az egyébként vinnyogó orosz lánnyal, és kiderült, hogy ő
is hasonlóan érez, magányos, meg hiányzik neki Európa. Nem utolsó
sorban jó gyakorlópartner. Holnap offon vagyok (nem mintha én kértem
volna, mert amúgy sincs órám...), úgyhogy lehet elmegyek vele a
"gym"-be. És holnap végre payday is lesz. Nem sok semmi, de már nagyon
várom.
A legutóbbi mély az tényleg mélypont volt, azóta tesóm, apum, meg anyu
jól leüvöltött, úgyhogy most már összeszedtem magam. Ma csináltam
életem első telefonos asztalfoglalását, és ha szombaton tényleg az a
vendég lesz ott, akkor, amikor kérte, akkor nagyon büszke leszek
magamra. :D
Tegnap voltam Loss Prevention tréningen (az a helyi biztonsági szolgálat), pénteken (ápr.6) pedig lesz
végre banquett tréning is, utána meg remélhetőleg xtra óra is, mert
jövőhéten csak 14 órám lesz (két hét alatt összesen 48, az nagyon
kevés :S). Viszont jön a Space (k*rva nagy rendezvény) meg a Húsvét. Felépítettek egy akkora
rendezvénysátrat a parkolóba, mint a Colorado Hall, vagy Broadmoor
hall? mindig keverem melyik a nagyobb (amit szintén nem hiszek el,
hogy milyen óriási). Lassan kezdődik a szezon. Állítólag. Szóval hátha lesz fizum is.
Hihetetlen, hogy ma épp négy hete, hogy megérkeztünk. Gyorsan telik az idő. Jó sok minden történt azóta. Itt is, otthon is.
Köszi azoknak, akik komolyan vették a felszólításomat, és írtak! Igyekszem mindenkinek válaszolni.
Külön köszönet Vankó Marcsinak a heti lakberendezési ötletbörzéért.
Amúgy ha valakinek van valami speciális igénye, írja meg, hogy miről olvasna szívesen. Akár itt is, kommentben. Nem szeretnék egysíkú lenni. :)
Készülök is egy különleges bejegyzéssel, az itteni furcsaságokról, fotókkal illusztrálva. :)
To be continued...

1 megjegyzés:

  1. Köszi, köszi, köszi! Termékeny talajra hullott a mag esetedben... :)))

    VálaszTörlés