2012. április 15., vasárnap

Money-money-money...

OMG srácok, ha a héten nem döglök meg, akkor soha...
Most kezdődik a Space, ami sok vendéget, sok munkát és leginkább sok pénzt jelent. A héten lesz kb 65 órám, ami 25 túlórát is jelent. Ma dolgoztam reggel, majd aludtam 2 órát, visszajöttem, a CC-ban voltam 4et, majd eszek valamit, átöltözöm és megyek a Loss Prevention-re termet őrizni hajnal 5-ig, majd gyors tus, reggeli itt (haza menni nem éri meg), és 7re vissza, aztán alvás, újabb esti shift, majd kedden megint dupla. Szerdá reggel offom lett volna, de volt szabad lunch shift (ebédeltetés) a banketten, úgyhogy vettem fel két 5,5 órásat, egyet csütörtök estére, a másik fél szabadnapra is, de az csak este 6-ig tart, szóval lesz időm aludni még utoljára a hétvége előtt....
Azért remélem bírni fogom, mert ez így leírva elég sz@rul hangzik. Főleg a ma éjjeltől félek. A kezem is jobb már, de a nyamvadt jobbkezes szervíz kicsit para, mert azért még nem teljesen tökéletes. Ja, és a térdemen lévő bibi nem akar gyógyulni.
No mindegy. Jelenleg egyetlen dolog lebeg a szemem előtt: pénzt csinálni, még pedig sokat. Azt itt munkával lehet, ha van. Most van, és többet kereshetek két hét alatt, mint az elmúlt egy hónapban. Életem meg itt még úgysincs, úgyhogy dolgozom.
A tegnapi után ma felvettem a nem beszélgetek, csak dolgozom stîlust, nem volt kedvem ma még ezzel a faszsággal is foglalkozni.
Most elszürcsölöm az első red bullom amerikában, aztán húzok dolgozni.
Puszi

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése