2012. április 4., szerda

Barkács szerda

A tegnapi havazás után ma végre le tudtuk festeni a rakalpokat (csiszolás után, természetesen), így délutánra elkészült a már bemutatott dizájn elem. Lehetne szebb, jobb, de a miénk, hárman csináltuk, tök jó móka volt. Tervbe vettem egy hasonló ágy készítését is, amnint lesz rá pénzem...
Közben Katievel főztem ma. Pontosabban, ő akart főzni, de nem tud (nagyon cuki, mert legalább próbálkozik), így feltuningoltam a kezdeményezését, és csináltam neki fini kaját, amit magasan értékelt. Csak úgy, mint a tegnapi csokis muffinomat, amiből betegre zabáltuk magunkat. Este átjött Ildi is, jól elbeszélgettünk négyesben.
Katie nagyon aranyos lány, igazából nagyon gazdagok, de ennek ellenére ugyanúgy elment virágot ültetni extra órában, és abszolút reálisan látja a dolgokat, pedig csak 20 éves. E mellett nagyon kedvesen tanít angolul, sokat segít, jól el lehet vele lenni. Sokkal normálisabbak ők, mint az átlag magyarok itt. :S Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, és tudom, hogy sokan olvassák ezt a blogot, és sokaknak nem fog tetszeni, de ez van. Lehet én vagyok itt különc, mert "öreg vagyok", más körülmények között éltem eddig, más tapasztalataim vannak, de nekem az, ahogy az itteniek viselkednek, többnyire nem szimpatikus. És a külföldiek is azt mondják, hogy furák és zárkózottak a magyarok, és nem barátkoznak másokkal. Hát én meg nem azért jöttem, hogy magyarokkal legyek Amerikában, úgyhogy végülis úgy tűnik ez nagyon kapóra jön. Egész nap angolul kell beszélnem, ha nem akarok a szobámban kuksolni, és ez megfizethetetlen. :) Kár, hogy Katie csak fél évig lesz itt, már most hiányzik!
Holnap (ott ma) megyünk inclineingolni vagy inclineolni, vagy valami ilyesmit csinálni. Magyarul megmászunk egy k*rvahosszú lépcsősort. Részletek itt: http://www.manitouincline.net/main.htm
Na ide például magyarokkal megyek. Ildi szervezi, remélem jó móka lesz. Ha másért nem, a mozgás véget biztos. Diétáznom kell. Nem is elsősorban amiatt, hogy híztam valamennyit, hanem mert nem vagyok jól ezektől a kajáktól. Állandóan fáj a hasam, és nem érzem jól magam a bőrömben. Nagyon igyekszem normálisan enni, de otthon kb 1,5 éve nem ettem pl fehér kenyeret, itt meg egy hónapig igen, ugyanez a helyzet a tejjel, amiből egy litert 1 hét alatt ittam meg, csak a kávéhoz, itt meg nap mint nap iszom, és ez szerintem szintén nem tesz jót. Úgyhogy most kénytelen leszek kiokoskodni, hgoy mit ehetek és mit nem. Az Oreo például már 1 hete lekerült a listáról, és kenyér helyett is már csak Wasa-t eszem.
Igazából lehet ezen nevetni, hogy "na, én megmondtam, hogy hízni fogsz...", de bazira nem vicces, mert tényleg, fizikailag vagyok rosszul ezektől a kajáktól. Akinek van valami használható ötlete, mit tehetnék, ne habozzon megosztani!  :)

Most megpróbálok aludni, mert napok óta nem sikerül éjjel egy előtt, úgyhogy jó éjt, vagy kinek mit! Nektek szép napot! :D

6 megjegyzés:

  1. Majd megkérdem a Kapitányt, hátha van jó ötlete kaja ügyben. A kenyér az tényleg gáz, azt valahogy iktasd ki, a tejet meg szerintem felesebe nyomasd mint a kicsik a bölcsiben. Fele tej, fele víz (kivéve kávéhoz), a többit tényleg megkérdem az okostól. :) Amúgy a joghurt szerintem jó választás, meg kefír (ha ott van olyan..tényleg nincs túró?? mert amúgy az is jó volna) Amúgy itthoni tapasztalat alapján az a legfontosabb, hogy mit mivel eszel, illetve mihez mit nem eszel. A legjobb a semmit magában :))) tuna az biztos van, azt egyél, salátával. De gondolom ezek nem újdonságok. Majd jövök a tippekkel Mr. Tudatostól :) I.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ildi!!! Várom a választ! :) puszi nektek!

    VálaszTörlés
  3. Hello! Próbálja meg "whole grain" cuccot keresni, a wasa szerintem az. Kenyér helyett nyomj barna rizst, esetleg süss magadnak kenyeret ha találsz megfelelő lisztet (tuti van az is, ott minden van). Miért iszol tejet ha itthon nem ittál? Igyál teákat, zöld teát elsősorban. Egyél sok tonhalat, spenótot, zöldségeket. Ja meg rákot, az úgyis olcsó és nem hízlal. Vegyél tortilla lapot és azt bármivel megtöltheted ( csirke, grill zöldségek, avokadó krém, sajt, babpüré stb.) Főzz leveseket, azokban viszonylag kevés a kalória, de azért táplálnak és még folyadék is. Desszertnek egyél gyümölcssalátát. Rágcsálni jó a tökmag (az van ott?) kevés benne a szénhidrát, de tele van jó anyagokkal. Egyél legalább 5x, keveset. Junk food kerülendő,de azért nagyon ritkán néha elhajolhatsz... :)))

    VálaszTörlés
  4. Wasa pipa, zöldségek, szárított paradicsom(1,5 $, röhej), zeller szár, gyümisali, konzerv lazac(mint a tonhal, csak jobb), tk tészta, laktózmentes tej pipa. 3napja kenyérmentes, most picit jobb, de még mindig nem az igazi. Viszont dagadt vagyok, úgyhogy további lépések szükségesek. A mai incline mondjuk jó kezdet volt.... Köszi a tanácsokat, még a mesterére várok!
    És ennék egy húslevest, anyumfélét...

    VálaszTörlés
  5. Írtam a mesternek, még nem válaszolt. (ismered) Grat az incline-hoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyamatban az ügy, most nekem nincs időm îrni. És köszi Ildi, mindkettőt! Boldog nyúlt nektek is! :)

      Törlés