2012. április 27., péntek

Változáss kell!!! Akarom! Szorítsatok!

Halihó!

Na előkerültem. Ez a hét sem volt egyszerű. Most volt ugye, hogy "szeretett éttermemben" csak 32 órám volt, ezért banquetten extráztam szerda este és csütörtökön egész nap. Mindkettő nagyon vicces volt. Szerdán két műszak között hazajöttem és aludtam egy órát, ezért is gondolom, hogy ha lenne "Gyors- és rövidtáv alvó világbajnokság", azt tutira megnyerném. Aztán visszamentem és döbbenetemre Danival dolgoztunk együtt, úgyhogy ketten jól elvoltunk. Az öreg, aki felügyelt minket jófej volt, de elég fáradt, úgyhogy - mivel nem is igen volt mit - nem sok mindent csinált. A supervisorunk egy látszatra kb 23 éves szlovák srác volt, a bartender meg Noah, Ildi barátja. 8 órán keresztül elég jól elvoltunk, a supv. mondta is, hogy milyen jó, hogy mi nem olyanok vagyunk, akik csak felveszik az extra órát és nem csinálnak semmit, hanem dolgozunk. :) Aztán csütörtökön jött a 12 órás extra hosszú shift. A captain (supervisor, felügyelő, akárhogy hívjuk) valami elképesztően édes "nyanya" volt. Imádtam. Egész nap dícsért minket, a nap végén, amikor meg már leszakadt a lábam, és csak azt vártam, hogy vízszintbe rakhassam magam, megölelt és még egyszer megköszönte, hogy ilyen ügyes voltam, és ilyen sokat segítettem nekik. Tettem mondjuk mindezt nem kevés pénzért, de amúgy is szívesen. Mondjuk érdekes, hogy más departmenteken elég jó a munkám, meg megértenek, meg én is megértem őket, meg jól érzem magam, stb... Pedig azért itt is van egy két vicces sztori. Pl az egyik ilyen magasabb rendű felszolgáló (egy duracell nyuszi japánból, kellően erős akcentussal, és stílussal, de azért jófej lett a végére ő is :) ),  kért tőlem chaffing pastát. Én épp üldögéltem, mert mondták, hogy lehet, és hát bazira nem értettem mi a nyavaja az, amit kér, mert valami tök más szót használt rá. Mondtam is, hogy nem értem, mire felhúzta az orrát, és elviharzott. Ekkor jött a mexikói csajszi, és kérdeztem, hogy mi a franc az, amit kérdeztem, írja már körbe, mert megcsinálnám, csak nem tudom mit kell. Erre mondja, hogy tűz a kávé alá... Ja, hogy chaffing pasta! :D Már hozom is! :))) Aztán elnézést kértem, hogy nem tudtam, hogy "az" az, de miután rájöttem, már ki is cseréltem, és ezzel el is volt intézve. És egyébként most is egész nap egy "jamával" (jamaicai - a szerk.) dolgoztam, úgyhogy ismét szétröhögtem magam. Érdekes, mennyivel kellemesebb tud lenni egy kemény nap, ha az embert megfizetik és nem b@szogatják.
Sajna a jövőheti beosztásom megint szopó... 36 óra, két és fél szabadnap és nem tudtam extrát felvenni, mert nem volt. Úgyhogy direkt örülök, hogy a mait, amikor lett volna, törölték... Így aztán kurva kipihent leszek. Viszont ma voltam az megfelelő embernél, és ha minden jól megy, már nem sokáig lesz így. Nagyon szorítsatok! Nem akarom elkiabálni, mert félek, de imádkozom, hogy összejöjjön, amit ígértek! Hiszem, ha látom! Szorítsatok!!!!!!!!!!!
Ja, amúgy kaptunk egy új hostesst, valami Brittany, gondolom nem amerikai... mi más lenne.

Napi viccesség: 25 $-ért Guess farmer shortot, további 10$-ért Guess tunikát vettem. Lehet utálni! Megjött a paycheckem. Végre normális összeg, még úgy is, hogy még mindig vontak le belőle, és a lakást is ki kell fizetnem, ami az árammal együtt nem 200, hanem 225 $

Itt lehet kapni csokis és cookies&cream ízű Gold Fisht! Nyugi, nem mertem megvenni.
Ja, és teljes kiőrlésűt is...
Na most viszont megyek, mert holnap kezdek a bányában ismét.
De utálom...
Viszont délután remélem jó idő lesz, mert akkor napozok végre megint! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése