2012. április 8., vasárnap

Húsvéti semmi extra

Valami csoda történt, vagy talán mert mindenki az összes többi étteremben és rendezvényteremben lévő brunch-on volt, ma egész nyugis vasárnapunk volt. Ennek különösen azért örültem, mert még mindig nem tudok aludni, már Nervenpflegevel sem, pedig nem mondhatnám, hogy nem vagyok fáradt. :( A lengyel csajszi jött volna ma harmadik hostessnek, de reggel írt egy sms-t az amerikai kolléganőmnek, hogy "kibicsaklott a bokája". Aham... na mindegy, végül nem lett gáz, de azért nahát.
A managerem ma aláírta végül az extra óra papíromat, nagy duzzogva, hiába mondtam neki, hogy amikor felvettem a shiftet, még úgy volt, hogy zárva leszünk. A másik meg, hogy ott egy hat órás shift alatt 1,5x annyit keresek, mint itt egy nap alatt. Nem mintha nem lennék betojva az éjszakai terem őrzéstől, de pénz beszél, kutya ugat, biztonsági őr meg még úgysem voltam. Szóval elég durva heteim lesznek. Jön a Space, ez:  http://www.nationalspacesymposium.org/, úgyhogy nagyon-nagyon busy-k leszünk. Ha jól számoltuk ma, 8 vagy 9 dupla shiftünk lesz, ami halál, főleg úgy, hogy NEM TUDOK ALUDNI!!!
Remélem viszont, a paycheckemen is meg fog látszani, hogy dolgozunk, jó lenne elkezdeni spórolni az autóra, mert őszre mindenképp kell, meg persze nem volna baj, ha maradna némi pénzem, tudnék venni ezt-azt, stb.
Most megpróbálkozom megint az alvással, viszonylag korán, így este 10 körül, hátha...
Még egyszer boldog Húsvétot, a lányoknak sok locsolót mára (remélem itt egy hülye sem lesz, aki kitalálja). Az én húsvéti sonkámról készült képet az előző postban tekinthetitek meg.
Ja, és kaptam ma Easter egg-et a CC-ban, és Katie-től pedig egy Lindt nyuszit, aminek rögtön meg is ettem a hátsófelét. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése