2012. április 2., hétfő

Walmart Tour

Mára néhány szösszenet a Walmartból, ahová sikerült 4 fokban (20 fokkal hidegebb van, mint tegnap), orkán erejű szélben elmennem, majd hazajönnöm egy fullosan megpakolt táskával, amit alig bírtam el. De legalább hazfele hátszél volt... Ismét elcsodálkoztam, hogy ebben az országban tényleg mindent lehet kapni. Elképesztő. Bármennyi pénzt el tudnék költeni, úgyhogy ha van nektek felesleges, küldjétek nyugodtan, szuper cuccokat veszek belőle! :D
A bevásárlás után palacsintát sütöttem a csajoknak, ami igen viccesre sikeredett. Tekintve, hogy nincs habverőnk, sem tálunk, egy üvegben mixeltem a tésztát, de ez a liszt nagyon csomósodik. Úgyhogy leszűrtem, mert szűrőnk végre van. :) A második körből először kifelejtettem az olajat, úgyhogy az meg leragadt. Közben Katie is elkezdett főzni, de összkeverte a gombokat, és bekapcsolta a palacsintás tányér alatt is a tűzhelyet, ami miatt szétrepedt a tányér, és a ráégő palacsinta miatt bekapcsolt a füstjelző. :) Charlotte ekkor igen hülyén nézett (ő egyébként szakács), de végül hatalmas röhögés lett belőle. Csináltunk csokiszószt és megtöltöttük eperrel, úgyhogy nagy sikert aratott. :) Ezután Charlotte kitalálta, hogy vegyünk egy kanapét 75 $-ért, de előtte venni kellett kötelet, hogy el tudja hozni a muksó, akitől vettük. 12$ volt, nem is örült Charlotte, egészen addig, amíg nem közöltem vele, hogy ne aggódjon, úgyis visszahozzuk. :)))  És így is lett. Mondtam, hogy sajna nem elég hosszú (25 méter volt), de határon voltam, hogy ne azt mondjam, hogy "Bocsánat, de ez nem megfelelő, mert utálom ezt a barna színt." :D Esküszöm erre se mondanának semmit. Elképesztő ez az ország. :D Ezután a következő projektünköz mentünk alapanyagot vadászni, de erről majd holnap, ha sikerül! Ismét barkács szakkörös cucc lesz, nagyon izgatott vagyok! Kezd felszerelődni a lakás, így sokkal jobb. Bár pénzem semmi, de legalább elfoglaljuk magunkat. Folyt.köv....
Gluténmentes minden. Ez olyan, mint a cukormentes.
Mindenből van, és egyáltalán nem kerül sokkal többe, mint a normál.
Vérlázító, hogy otthon meg mennyit elkérnek érte... :(


Gluténmentes minden 2.
Narancslevek és narancsleveknek látszó folyadékok...
A legkisebb kiszerelés természetesen a fél gallon.

Rák 5$ért. Tépem a hajam!

Energia porok. 100% mesterséges összetevők
És a napi kedvencem Light Pringles chips...
Vadászom már a light szalonnát is. :)

4 megjegyzés:

  1. Nálunk úgy próbálják az egészséges ételeket megvetetni, hogy az egészségtelen drága, az egészséges meg megfizethetetlen, tehát az összes pénzed elmegy kajára meg rezsire, és közben még nem is azt eszel, amit szeretnél. Az, hogy járjál biciklivel, egy jó dolog, de egy jó bicikli több mint egy fizetés. Függetlenül ettől, ha végre egyszer veszel egy biciklit, tényleg járj azzal:) Én is mostanában már bicóval járok ki edzeni. Igaz, tegnap azt hittem leszakad a lábam hazafelé :)
    Jó, hogy fotókat is "hozol", meg, hogy azért kezd zajlani az igazi élet. Sütsz, főzöl, jössz-mész :) Helyes. Have a nice day. ♥ I.

    VálaszTörlés
  2. Ó Ági, azok a rákok milyenek? Szárítottak? Részleteket, mert hatalmas rák fan vagyok!!!! Ez olyan mint a beef jerk, csak rákból???? Mindent tudni akarok! :)

    VálaszTörlés
  3. Én már gondolkozom, hogy majd viszek haza egy bicót. És ha már itt tartunk, nem is haza, hanem a föld bármely más pontjára, mert már mindenkitől csak azt hallom, hogy milyen sz@r otthon. Amit el is hiszek, ezért jöttem el. Csak sokszor felmerül bennem, hogy miért hagyjuk??? Nekem csak az intenet van, de ott igenis kinyilvánítom, hogy nekem ez a rendszer nem tetszik. Egyszerűen mert minősíthetetlen. De úgy tűnik ez a 10 millió néma ember országa is. Borzasztó ezt innen tehetetlenül nézni úgy, hogy közben megkapom, hogy kussoljak, mert nekem milyen jó itt kint... :(
    @ Marcsi: Ez fagyasztott tigrisrák farok, asszem. :) 100% real.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyami...Én éjjel-nappal rákot ennék ott, azt hiszem.

      Törlés