2012. április 6., péntek

40 felett

Woooow, megkaptam a jövőheti beosztást, ééééés akár 43 órám is lehet!!! Elképesztő! Ez már pont elég a levonásokra, még a végén, ha a következő hét is hasonló lesz (itt a beosztás szombattól péntekig szól), az is lehet, hogy marad is pénzem. Plusz vettem ma fel egy hat órás éjszakai shiftet a Loss Prevention-on (az a helyi biztonsági szolgálat), és ma abszolváltam a bankett traininget is, úgyhogy belevethetem magam végre a munkába. Már most látom, hogy hulla leszek, és ezért fogok rinyálni, de jelzem, a dupla shift továbbra is szopó... Főleg, ha közben lesz éjszakai shiftem is. Úgyhogy majd legyetek nagyon megértőek és kommenteljetek aranyosakat. Köszi!
A bankett training egyébként egyszerre volt vicces, hasznos és bazira dühítő is. Vicces volt, mert Bruce, az egyik captain nagyon jó forma, mókásan adta elő a dolgokat. Hasznos azért volt, mert azt hittem, hogy nem fogok tudni jobbkézbe tányért pakolni, de tudtam. Ti. itt - legalábbis a Banquett Department-en - a bal oldalról szolgálnak fel, ezért jobb kézbe kell pakolni, és bal kézzel, bal oldalról szervírozni,  ami pont az ellenkezője az európainak (miért is nem lepődök meg). Ez elég nehéz úgy, ha 8 éve jobb kézzel szervírozol, jobb oldalról. De megcsináltam, sőt én tök ügyes voltam a többiekhez képest. Nem mondom, hogy nem áll görcsbe a karom a 4 tányértól, de elviszem, ha arról van szó. A hármat meg röhögve. Mondjuk 800-1000 főre nem csak három az a három, de remélhetőleg majd tudok ott extrázni és gyakorolni. Azt hiszem ez a training sokak kedvét elvette a banquettől. :)
Ezért volt tehát mókás és hasznos. Dühítő pedig azért, mert mi magyarok továbbra is parasztok vagyunk. Szerintem. Aztán lehet utálni ezért, meg okoskodni, mert ugye sok itt a szép, okos és gazdag világlegjobbembere, de én továbbra is gyűlölöm, hogy ha van köztünk egy külföldi (ez most Katie, az orosz lány volt), akkor folyamatosan magyarul pofázunk. Pontosabban inkább pofáznak. Nem győztem elnézését kérni tőle. Egyszerűen nem vették észre magukat. Én próbáltam fordítani neki, aztán csak annyit mondtam, hogy örüljön, hogy nem érti azt a sok zagyvaságot, amit összehordanak.
Persze én voltam a bunkó, hogy szóba álltam a külföldivel. Hát shit.... Azért itt sem bújik ki a magyar a bőréből. Mondjuk a legalja az volt, amikor a trainer előtt is magyarul beszéltek. Kíváncsian várom, hogy mikor fognak ezért beszólni. Oké, hogy vagyunk itt vagy negyvenen, de azért.... na mindegy. Én nem vegyülök. Inkább járom a saját, magyarmentes utamat.
A másik "vicces" sztori a mai igen laza estén az volt, amikor a VIP asztal megkérdezte a lengyel lányt, hogy mit ajánl neki, mire ő azt válaszolta, hogy nem tudja, mert még semmit nem kóstolt az étteremben. Erre az asztaltársaság visszamondta a supervisornak, aki elmondta  a másik supervisornak, és nem kicsit akadtak ki, hogy hogy mondhatott ilyet. Mondjuk szerencsére megint kollektíven lettünk lehülyézve, pedig nekem eszembe sem jutna ilyet mondani. Inkább kamuznék valamit, mert nagyjából tudom, mi van az étlapon. (((ez nem csak nekem kéne tudni)))
Szóval pfff... az emberek hülyék, úgyhogy egy út van csak számomra, valahogy többet tenni. Do extra miles. Mert ha ez sikerül, sok minden sikerülhet.
Szóval tessék szorítani, jó tanácsokat adni, én pedig most húzok aludni, mert 5 óra 50 perc múlva kelnem kell.  :S
Ez lesz az első reggeli nyitásom. Félek.

Ui.: bazira izomláz van a hátsómban a tegnapi incline-tól.... :D

4 megjegyzés:

  1. Happy Easter to you! ♥ I.

    VálaszTörlés
  2. Thx! <3 az első "egyedül" töltött ünnep Amerikában! De értek ám még magyarul! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I know ;) Áronnak is így kívántam, mi vegyesen beszélünk :) Néha egy mondaton belül is ;) Tudom, hogy ez a mai kor betegsége, de én szeretem így kutyulni :)) Itthon meggyes pite, húszezer kalória :))) megyek mindjárt futni :) Szerencsére a klasszik húsvéti kajákat mind utálom, úgyhogy nem fogom teletömni magam belőle. Nekem az túmácccs :)))Have a nice day ♥ I.

      Törlés
    2. That's fine, én is csak viccelődök. Itt mi is néha hunglishül beszélünk, mert vannak kifejezések, amire egyszerűen nincs normális magyar vagy angol szó. :) Majd csak figyeljetek, mikor nekem is olyan "ákcentussssom" lesz egy év múlva, mint néhányaknak. Kérlek, akkor üssetek majd agyon! :)
      Remélem jó volt a futás, a meggyes pitét kár volt felhozni... Amint lesz megfelelő mennyiségű szabadon felhasználható jövedelmem, én is elkezdek itt magamra sütni-főzni, healty-style kajákat. :)
      De pont ma beszéltem apummal, hogy azért a magyar kolbász meg a májkrém (amit már 1 éve nem ettem...) bazira hiányzik. Majd valamikor küldenek ki, és alig várom! :)
      Változnak az idők.
      Sok locsolót mára!
      Puszi

      Törlés