2012. április 11., szerda

Don't worry

Hahó!
Köszi mindenkinek az aggódást, a leveleket, tanácsokat, meg mindent! Nagyon aranyosak vagytok, jól esett!
Jelentem, jól vagyok. A sebeim kicsit fájnak, itt-ott még fedeztem fel kék-zöld foltokat, de nagyon-nagyon olcsón megúsztam az egészet, úgyhogy don't panic!
Van már új bicóm is. Special thx for Walmart... Nem akarom itt leírni, hogy mi történt. Maradjunk annyiban, hogy a hapsi, aki elütött, reggel eljött értem, és elmentünk a Walmartba. A történet megközelítőleg azonos volt...........És mondták, hogy jó, természetesen kicseréljük, nagyon sajnáljuk, jaj-jaj. És kicserélték. Ez itt Amerika, a "beperellek b@zdmeg!" országa... Ezután mondtam a csávónak, hogy maradéktalanul boldog lennék, ha venne nekem egy biciklis kesztyűt is, meg kötszert, amibe készséggel bele is egyezett, úgyhogy tényleg minden probléma megoldódott szerencsésen. Csak nincs kulacstartó az új bicón, de ez legyen a legnagyobb bajom, majd később veszek.
Ja, azért bepróbálkozott az "add ide a papírt, amit a rendőrségtől kaptál" szöveggel, de kiröhögtem. Nem fogom hívni a biztosítóját, mert így nem ér annyit az egész, de hülye se vagyok.
Ezután csak totális menetfelszerelésben fogok biciklizni, mert ezeket a hülyéket nem lehet kivédeni így se, úgy se. Ja, és lejelentettem a visa sponsoromnak, kíváncsi vagyok ők mit fognak lépni rá. Meg arra is, mennyire fog fájni a reggel hatos utam. :S
Délután voltam a biztonsági őr egyenruhámért. Hátőőő. Csodálatos. Csak úgy, mint a beosztásom. :) Ha eltűnnék, az azért lesz, mert épp pénzt keresek, dupla meg tripla műszakokban. (vasárnap reggel - este - éjjel, hétfő reggel - este - kedd reggel - este, csak az illusztráció kedvéért. :) ).
Voltunk ma állatkertben is, szakadó esőben, így nem volt túl nagy élmény, de majd el szeretnék menni újra, mert a kilátás nagyon szép. Broadmoor ID-val 25 cent a belépő. :) Csak rájöttem, hogy nem szeretem az állatkerteket, mert sajnálom az állatokat, akik miniatűr ketrecekben élnek magányosan. :(
Ezután csak itthon ténferegtem, mostam, főztem, stb.
Vigyázzatok magatokra!
Puszi

Ui.: Apici, bocsánat, de nem fogok se visszapillantő tükröt, se oldal-kereket rakni a biciklire. Erősen kétlem, hogy segítene... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése