2012. április 11., szerda

Az élet szinte unalmas lenne...

..ha az embert nem ütnék el jobbról, szabálytalanul közlekedő autósok. Törént ugyanis, hogy midőn a vacsorámon merengve szabályosan közlekedtem hazafelé az én kis drágámon, egyszerre csak arra lettem figyelmes, hogy nem tudom mi van. :( Csak arra emlékszem,  hogy valami nagy és kemény (egy Suzuki, mindig is utáltam a Suzukikat) súrlódik az oldalamon, majd bamm, az aszfalton vagyok. Az első sokk után, miután megállapítottam, hogy élek, felálltam és elkezdtem üvöltözni, hogy "te hogy kerültél ide, és mi a franc történt???" A jobb oldalon álló autóban ülő hölgy mondta el, hogy a f@szkalap, aki jobbról kanyarodott, meg akarta őt előzni jobbról, mint később kiderült azért "mert nem tudta, hogy az a sáv megszűnik". Illusztrálom, úgy egyszerűbb.
South Gate sucks
Szóval, ahogy a képen is látszik, én egyenesen haladtam, jobbra tartva a sávomban, amibe becsatlakozott a kereszteződés után lévő szintén jobbra kanyarodó felvezető sáv, ami megszűnik. Így ugye,én a középső sávba kerültem egy kis időre, és ott jobbra tartva haladtam. Viszont jött mögöttem a hölgy, aki valószínűleg kitakart a paraszt előtt aki megdöbbenésében, hogy nem tudja megelőzni jobbról a másik autót, legjobbnak látta, ha a kormányt rámrántja, és elüt... A fék gondolom nem ismert találmány náluk (nem a napon barnult közép barnára...) Nyilván nem így gondolta, de akkor sem értem, hogy ezt minek szánta??? A bicikliző ember sok mindenre felkészül. Kátyúra, emelkedőre, lejtőre, esőre, hóra, hülye autósokra akik ledudálják, arra, hogy ha balra kanyarodik, elütik szemből, stb-stb. De arra, hogy elüti egy jobbról előző autó, ami miatt majdnem beesik egy másik alá... arra nem készül fel.
Igazából mákom volt, mert csak a jobb térdem meg a tenyerem ütöttem meg csúnyán, és le is horzsolódott mindkettő (nyilván csak ma volt rajtam rövid bringás nadrág az utóbbi két hétben...), és bevertem a bal térdem, azon pár zúzódás van. A fejemnek, meg más testrészemenk (na jó, a váz megnyomott "ott") nem lett baja. :S Ellenben a biciklimmel, ami szerintem kuka, és ez a legrosszabb az egészben.
Elhajlott az első villa, a kormány, a jobb fékkar, 8-as lett az első kerékben, kitört pár küllő a hátsóból és lefittyent a váltó. A festést hagyjuk... holnap majd teszek fel erről is képeket.
Néhány perccel később odaért a rendőrség és a mentők (ők lefertőtlenítették a sebeimet), majd volt akkora szerencsém, hogy épp arra járt Norbi és Iván, akik rájöttek, hogy ez a szerencsétlen én vagyok, és megálltak. Később ők hoztak haza, nagyon rendesek voltak, segítettek biznyákolni a barommal, meg a rendőrökkel is. Sokkosan nem túl vicces angolul elmagyarázni, hogy "elütöttekbammeg". Szóval ezúton is köszi nekik!
A legdühítőbb, hogy itt a bicó volt az egyetlen közlekedési eszközöm. Azért vettem, mert jó, gyors, kényelmes és mert nincs pénzem se taxira, se autóra, és gyalog nem lenne túl vicces bejárni naponta 2x oda-vissza. Ja, és mert nem akarok állandóan megkérni valakit, hogy vigyen be...
Erre tönkreteszik. Elveszik az egyetlen "vagyonomat", az eszközt, amivel pénzt tudok csinálni. Üvölteni tudnék. Bár azon is és a síráson is túl vagyok.
A paraszttal (nem tudok rá más szót használni), elvileg honap 2kor találkozom. Adni akart 100$, új biciklire, amivel kitörölhetem a... szóval nem fogadtam el. Elvileg van biztosítása, ami ki is fizetné. 1 hónap múlva... kösssz. És addig mi az anyámmal járjak be??? Úgyhogy abban maradtunk, hogy holnap elvisz és megcsináltatjuk a biciklit. Aham... az kb 2x annyiba fog kerülni, mint egy új. Úgyhogy ötletem sincs, mit csináljak. :( A csodálatos fizetésemnek, meg a 300$-os mindenfélére levonásoknak hála nincs pénzem és nem is akarok a saját pénzemen újat venni. Mivel nem az én hibám volt!!! Annyira igazságtalanság.
És az igazságtalanság most fizikailag is fáj. :( Meg mindenhogy. Eléggé kivagyok, és teljesen kétségbe estem. Viszont fél kettő, úgyhogy azt hiszem megpróbálok aludni.
Folyt. köv....


3 megjegyzés:

  1. Pff, na te szegény, ilyenre az ember sem fizikailag, sem lelkileg nem tud előre felkészülni. Anyagilag is bukós, meg mentálisan is. Remélem az embered gondoskodik róla, hogy vagy használható legyen újra a bicód, vagy legyen egy új. Bár az ember ilyen rövid idő alatt is képes kötődni az ő "kis drágájához", úgyhogy egy új, az nem ugyanaz, de kell. Egyszerűen járni kell valamivel. Take care ♥ I.

    VálaszTörlés
  2. Jaj Ági! Most olvastam mi történt, remélem jobban vagy! sajnálom hogy oda a bicajod, de örülök hogy nem lett komolyabb bajod. őszintén sajnálom hogy a dolgok így alakultak, de kérlek ne keseredj meg! muszáj hinni abban, hogy lesz még jobb! és lesz is, mert így kell legyen. remélem elsimulnak a dolgok mihamarabb! kitartás és írj ha szar kedved lenne! igyekezlek felvidítani. vigyázz magadra!!!!

    VálaszTörlés
  3. Hali! Minden rendben! Köszi az aggódást! Van új drága, nem esek kétségbe. A biciklizés ezzel jár, nyilván nem akarok meghalni, de nem fogok gyalog járni ezentúl. Tanultam belőle, még óvatosabb leszek, és még jobban figyelek. Ezen ilyen szopó, ahogy Áron mondaná, de aki elesik, feláll.

    VálaszTörlés