2012. április 1., vasárnap

Taktikát váltottam

Pénteken offos voltam, így pihenten érkeztem szombaton munkába, aminek meg is látszott az eredménye, mert elég nyugis reggelünk volt. Az este egy picit sűrűbb volt, de az is problémamentesen zajlott. Én zártam, és volt egy Chef's table-ünk, ami annyit tesz, hogy egy külön teremben Mr. Barnhill kreációit kóstolhatják meg a résztvevők. Nem kevés pénzért. :) A társaság feje egy nagyon VIP rendszeres vendégünk volt, aki elég furi figura, igazi gentleman, és minden egyes alkalommal el kell neki mondani, hogy ejtik és hogyan betűzik a nevem. Amikor távoztak, kaptam tőle egy névjegyet (azóta sem tudom miért, mert nem értettem pontosan, de jó lenne, ha a hipermenő egészségközpontjában dolgozhatnék valamikor (work in progress, valahol a szakmámba vág). Ezen kívül megkért, hogy küldessem a szobájába a könyvét, ami 10$ tip-et is jelentett egyben. :) Megérős. Ezek után k*rvára remélem, hogy jó szobába küldettem, mert ha nem, legközelebb megöl. Tudja a nevem. :D

Ma (vasárnap) a szokásos őrület volt reggel. A Lake Terrace-ban ilyenkor brunch van (ahogy azt Valéria - egy távoli blogolvasó, aki hamarosan visszatér a Broadmoorba jól meg is fogalmazta), ami egy hatalmas helyi "ünnep", vasárnapi zabálás, a név pedig a breakfast(reggeli) és a lunch(ebéd) szavak összevonáséból ered (szintén Vali blogjából idézve az a ReBéd :) ).
Nálunk csak reggeli van, büfével, ami ilyenkor szerintem simán felér egy brunch-csal, mert dől be a nép. Mi reggelire nem csinálunk foglalást, így viszont ma is várólistánk volt, elég hosszú. Mivel amúgy mi a hostess pultban nem voltunk túl "busy"-k, ismét beálltam bussernek (ez még mindig asztal lerámolást jelent). Meg kell mondjam, egyre jobban nyomom, már kb fele annyi idő alatt újraterítek egy asztalt, mint az elején. Igaz, hogy a karom leszakad, de a régi jó pincér mondás szerint "nem loptam a lábaimat", úgyhogy én aztán nem megyek 3x az asztalhoz, inkább viszek el mindent egyszerre, ha megszakadok is.
Elég jól pörögtem én is, így hozzájárulhattam ahhoz, hogy gyorsabban pörögjön a "plaCC" (CC=Charles Court, :D ma jól mennek a szóviCCek is hehe).
Én zártam, már nem nagyon voltam képben, de megnyugvással töltött el, hogy minden sima volt (Ellenben a múlthét vasárnappal, ami után kaptunk egy panaszlevelet, mert állítólag a vendég 1,5 órát várt és azt mondtuk neki, hogy azért, mert nincs elég felszolgáló. Mondjuk ez kapásból nem igaz, mert csak egy órát várt, és ilyet tuti nem mondtuk, de mivel az összes többi étteremre is tett valami megjegyzés, csak megállapítottuk, hogy valószínűleg a kompenzációra játszik, amit meg is fog kapni...)
Ezután viszont megdícsért a supervisorom, hogy milyen sokat segítettem és, hogy emiatt a felszolgálók le akarnak tippelni, ami egyébként a CC-ban nagyon nem divat, mondván, hogy nem dolgozunk eleget (időben) busserként. Totál ledöbbentem, de nagyon jól esett, akármennyi is lesz! Mondjuk mivel nincs un. "tip-number"-öm(vagy number-em???), majd az amcsi csajon keresztül fogom megkapni, úgyhogy kíváncsi leszek... De behajtom rajta!
Úgy látszik bejön a taktika váltás, úgyhogy folytatni fogom ezt...
A 16 alapvető standardünk utolsó pontja szerint: "Go the extra miles!" azaz nagyjából tegyünk egy lépéssel többet. Teszek, mindenkiért. :)
Basszus, csak ne lenne 5 nap offom és utána botrányos fizetésem... az még sokat dobna a hangulatomon. :D

Ja, állítólag kész van a Social Security Card-om, úgyogy most már teljesen hivatalos amerikai munkavállaló vagyok. Juhú!
A jövőhétre angol tanulást, edzést és főzőcskézést tervezek, mivel időm, mint a tenger. Ezen kívül az ikonikus újságok alapos végignyálazása is a programok közt szerepel.
Azt hiszem, picivel már jobban vagyok az angollal is , ma délután a filmet is jobban értettem. Katie jó mester, lehet vele beszélgetni, ami bár eléggé alap egyelőre, de nagyon hasznos.


És a végére, mivel nagy sikert aratott, az újabb érdekességek:


Mindenmentes Kóla

  • Olcsóbb a lime, mint a citrom (kb ugyanakkora szemek 50 illetve 69 Centbe kerülnek - LOL)
  • 
    Szalonnás Kóla
    
    Minden létező üdítőből (és minden létező ételből is egyébként) van Diet(cukormentes, light) verzió. Van Diet Canada Dry, Diet Mountain Dew, Diet Cola, Diet Fanta, Diet minden. Sőőőt! Van coffeinmentes Diet Cola... Gyakorlatilag tömény foszforsav minden nélkül. Amerika, én így szeretlek! :)
  • És egy super fake amit egy blogon találtam, ami remekül megragadja a fentiek lényegét: Bacon
    flavored Diet Coke (azaz szalonna ízű diétás cola, igazából ezen sem lepődnék meg...)
  •  
Ígérem, ezeket tovább fogom gyűjteni! Holnap megyek a Wallmartba, és megpróbálok egy fényképes beszámolóval előrukkolni! :D
Szép napot nektek! Puszi, így egy hónap után!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése