Hogy miért jobb utolsó bussernek lenni, mint hostessnek? Az ma kiderült.
Mert ha 6:30-kor te nyitsz, viszonylag nehéz elviselni a közel 7 óra egy helyben állást, amiben a dögunalom és a bolondokháza váltakozik "Good morning"-gal és "Thank you! Have a nice day!"-jel...
Ma viszont, mivel nem jött be az egyik busserünk (ez még mindig lerámolós pincért jelent), én lehettem az, a másik magyar sráccal. Hát kb fél 9-től egyig nem álltunk meg. Asztalt leszed, terítőt lecserél, felterít, asztalt leszed, terítőt lecserél, felterít... Megállás nélkül. :) igazából mókás, pörögtünk nagyon. Kellett is elnézést kérni, de magyarul egyszerűbb és főleg gyorsabb volt kommunikálni.
Meg is lettünk dicsérve. Az ok egyszerű. Ha gyorsak vagyunk, és gyorsan terítjük újra a pályát, akkor többször fordulnak meg az asztalok, több vendég pedig = több jatt/bevétel = boldog felszolgáló/supervisor. És ezt ők is tudják. Ezért itt hálásak, ha jól dolgozol, és mivel kitippelnek (magyarul kapunk a jattból) nekünk is az az érdekünk, hogy jó legyen. :)
Meg járulékos előnyként ismét nem kellett a hostess pultban hallgatnom a magasröptű elmélkedéseket, amiktől már a hajam az égnek áll!
Most úgy fekszem le, hogy elmormolok vagy 100 imát, hogy holnap sikerrel járjak a HR-en!
Szorítsatok!
Puszi
Napi fun: ma megkérdezték tőlem, hogy a nametag-ünk (névtábla) köszönget-e magától, mert nem hiszik el, hogy itt mindenki mindig minden vendégnek köszön. Hát ez a 5star, 5dimond szolgáltatás... Cukik voltak, így a nap végén! :)
Szabó Ági
Az iPhone készülékemről küldve
Én ma jöttem haza Anyuéktól, ahol nincsen net, úgyhogy időben meg eseményekben el vagyok csúszva, de my fingers are crossed, szóval remélem sikerül, sikerült. Én megértem, hogy inkább hajtasz mint a güzü, csak teljen a nap és legyen megérős. Én is ilyen vagyok. Jobban szeretek nagyon elfáradni olyanban aminek értelme van, mint hülyére unni magam a semmiért. I.
VálaszTörlés