2012. április 29., vasárnap

Sunday

Hogy miért jobb utolsó bussernek lenni, mint hostessnek? Az ma kiderült.
Mert ha 6:30-kor te nyitsz, viszonylag nehéz elviselni a közel 7 óra egy helyben állást, amiben a dögunalom és a bolondokháza váltakozik "Good morning"-gal és "Thank you! Have a nice day!"-jel...
Ma viszont, mivel nem jött be az egyik busserünk (ez még mindig lerámolós pincért jelent), én lehettem az, a másik magyar sráccal. Hát kb fél 9-től egyig nem álltunk meg. Asztalt leszed, terítőt lecserél, felterít, asztalt leszed, terítőt lecserél, felterít... Megállás nélkül. :) igazából mókás, pörögtünk nagyon. Kellett is elnézést kérni, de magyarul egyszerűbb és főleg gyorsabb volt kommunikálni.
Meg is lettünk dicsérve. Az ok egyszerű. Ha gyorsak vagyunk, és gyorsan terítjük újra a pályát, akkor többször fordulnak meg az asztalok, több vendég pedig = több jatt/bevétel = boldog felszolgáló/supervisor. És ezt ők is tudják. Ezért itt hálásak, ha jól dolgozol, és mivel kitippelnek (magyarul kapunk a jattból) nekünk is az az érdekünk, hogy jó legyen. :)
Meg járulékos előnyként ismét nem kellett a hostess pultban hallgatnom a magasröptű elmélkedéseket, amiktől már a hajam az égnek áll!
Most úgy fekszem le, hogy elmormolok vagy 100 imát, hogy holnap sikerrel járjak a HR-en!
Szorítsatok!
Puszi

Napi fun: ma megkérdezték tőlem, hogy a nametag-ünk (névtábla) köszönget-e magától, mert nem hiszik el, hogy itt mindenki mindig minden vendégnek köszön. Hát ez a 5star, 5dimond szolgáltatás... Cukik voltak, így a nap végén! :)

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

1 megjegyzés:

  1. Én ma jöttem haza Anyuéktól, ahol nincsen net, úgyhogy időben meg eseményekben el vagyok csúszva, de my fingers are crossed, szóval remélem sikerül, sikerült. Én megértem, hogy inkább hajtasz mint a güzü, csak teljen a nap és legyen megérős. Én is ilyen vagyok. Jobban szeretek nagyon elfáradni olyanban aminek értelme van, mint hülyére unni magam a semmiért. I.

    VálaszTörlés