2012. március 21., szerda

Ruhák in the USA

Ma, hogy még jobb kedvem legyen a remek kis bicózás után, elmentem megnézni a közeli ruhaboltokat...
A Ross volt az első célpont, ami nem is volt túl jó... Egy széldzsekit vettem a bicózáshoz 14$-ért. Tudni kell, hogy itt mindenen spórolsz, és ezt jól láthatóan fel is tűntetik. Ez a dzseki pl 32$ lett volna. Vérlázító 24$os CK farmerek és Hilfiger cipők kísértettek, de szerencsére (egyelőre) lemondtam róluk.
Ezután a cipőbolt jött, ahol egész drágák a cipők, van akár 60$ért is (az majdnem 15000Ft :))) )! Hosszas hezitálás után kinéztem egy 15$ra leárazott Crocs (a Crocs imádatát csak az érti, akinek volt már a lábán) balerinát, amiről fizetéskor kiderült, hogy csak 5$. Tehát 1100 forint... Összehasonlításképp ez otthon sem lenne több 15ezernél... Röhej!!!!!!!
Ezen felbuzdulva bementem a Sears-be, amiről én valamiért azt hittem, hogy az a helyi Obi, de kiderült, hogy nem. :) Itt vettem 25$ért Everlast pulcsit, hosszú ujjú bringás pólót és egy bicós/futó nadrágot, hogy ne a farmerjaimat gyepáljam, mert azok amúgy is kényelmetlenek.
Mivel így már a széldzsekire nem is volt szükség, azt visszavittem és visszatöltötték a bankkártyámra az árát.
Én ezt nem hiszem el. :O 7000 forintot költöttem, kb 40000 ft értékű ruhára. Ilyen a világon nincs. Itt olcsóbb márkás ruhákba öltözni, mint otthon turkálósba.

Ezen kívül még úgy tűnik hétvégén tényleg költözünk, de nem hárman, hanem 4en, mert az orosz lány is jön.
Kíváncsi vagyok milyen lesz! :)

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése