2012. március 14., szerda

Majdnem két hete itt

A holnapi national holiday-re való tekintettel nem hagylak titeket bejegyzés nélkül, bár igazából ma semmi extra nem történt.
Egyre hosszabbak itt a napok. Reggel, tekintettel arra, hogy a shuttle ugyanakkor jött, mint máskor, de nekünk csak egy órával később kezdődött a trainingünk, egy órával korábban értem be a Broadmoorba. Az idő eltöltése végett körbesétáltam, nagyon szépek voltak a hegyek a hajnali napsütésben (ígérem, az első paycheckemből veszek egy kompatibilis (110V működő) elemtöltő szettet, és csinálok képet a normális fényképezővel is). Ezután megreggeliztem a Café-ban, kemény 50 centért (kávé+péksüti=110 Ft... vicc), majd ki lettünk okosítva munkahelyi viselkedésből. Kb mindenért felnyomhatnak, és te is bármiért felnyomhatod a kollégáidat, és jó eséllyel ki is rúgják, de hát ez itt Amerika.
Ezután egy mikrobiológia órára hajazó (nagyjából HACCP-nek megfelelő) teszt volt, amit 100%-ra teljesítettem, utána egy alkohol felszolgálással kapcsolatos, ami elég durva volt. Hogy kérj ID-t, hogy kell viselkedni a részeggel, mennyi a törvényes véralkohol szint, stb. Volt egy két kérdés, amit nem is értettem, tippelni meg köztudott, hogy nem tudok, de azért 78%-ra az is meglett. Úgyhogy ez is pipa.
Ezután a többieket elkisérte a managere, és kaptak beosztást, az enyém viszont nem jött, úgyhogy azt majd holnap, úgyis lesz a Charles Courtban trainingünk.
Elmentem a uniform-ért is, ami viszont nem lett kész, úgyhogy az egyetlen amit el tudtam intézni, az az öltöző lakat-szerzés volt. Ez is valami. :)
Délután Daniékkal vásároltunk a Walmartban, vicces volt. Vettem bukót, fejlámpát meg napszemcsit, mert holnap bizony már bicóval kell közlekednem befelé. :) Jó móka lesz, kíváncsian várom!
Azért a biztonság kedvéért teszek el váltás ruhát.
Most jött el a pont, hogy nagyon izgulok, hogy meg fogom-e érteni a manageremet és hogy milyen lesz a beosztásom....
Jaaaj.
Majdnem két hete itt vagyunk. Nagyon durva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése