2012. március 23., péntek

Néhány szó a beosztásról

Említettem már, hogy utálom az osztott műszakot? Nagy mázli, hogy egy évre megnyertem...
A jövőheti beosztásom: szo-vas reggel, este, hétfő este, kedd reggel-este, sz-cs reggel, péntek off, de lehet megkapom a lengyel lány műszakját, mert ő átmegy a golf részlegre. És ez csak 30 óra, ellenben az összes napom rámegy. :S hát ezért nem túl szimpi. :(
Na mindegy, ez van.
Amúgy be vagyok tojva, mert Basia elmegy pénteken, most hétvégén is csak ketten leszünk, szóval értem/nem értem, csinálni kell. Ettől nem múlt el a gyomorgörcsöm. :(
Jaaaaaj bakker, mikor lesz már vége ennek a szívásnak az angol miatt? :(((
Most megpróbálok aludni, mert 4.50kor kelés, s már 23.25 van.


Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

1 megjegyzés:

  1. Nekem ismerős az osztott műszak szitu. You know. Most már te is tudod milyen az, hogy attól függ, hogy van a beosztásom... :/ Azért ne csüggedj, meg fogod szokni, ez van. Az angol meg rohamosan fog menni, majd meglátod. A kényszer egyszerűen rávisz, érteni fogod és kész :) muszáj. Az pedig nagy úr. Drukkolj, ma goldsprint. Helyetted is megyek szurkolni. Have a nice weekend. ♥

    VálaszTörlés