2012. május 2., szerda

Waiting... Waiting...

No, tegnap megfutottam az utolsó kört is, bementem a kiszemelt managerhez, hogy "Hello, én vagyok Ági, jönnék ide nagyon!". Igazából hebegtem-habogtam, aztán mondta, hogy majd beszél az illetékes góréval, szóval igazából már nem tudok mást tenni, csak várok.
A napom amúgy botrány volt a fejfájás miatt (sajna a frontérzékenységem itt sem múlt el és az 5 óra alvás sem segített...).
Délután elmentünk a friss jogsis Katie-vel vezetni meg tesómnak shoppingolni. Igen, ő 2 óra alatt szerezte a jogosítványt itt. Ahhoz képest mondjuk elég ügyes. Bár az automata váltós VW Jetta-javal nem nehéz. Kipróbálhattam, nem rossz vas. Mondta is, hogy vegyem majd meg tőle, csak mondjuk nem egy léptékben számolunk, merthogy ez 13 ezer dollár , azaz csak majdnem 3milla... Pár évet még lehúzhatok érte a Hotelben.
Este még a wallmartba is elmentünk, és azt is túléltük, úgyhogy ügyes lány. Mondjuk a tükröt használhatná sűrűbben, de hát itt ugye se az, se az irányjelző nem divat...
Ma reggel szerencsére diszkréten felébresztettek, mikor aludhatram volna, de nem is baj, a franc se vágyna 7 óránál többre...
Egyúttal örömmel nyugtáztam, hogy beváltották a csekkem, a 22$-os bírságra, amiért elütöttek, úgyhogy megnyugodtam.
Ma elmegyek bringázni, meg napozni, ha törik, ha szakad, mert totál szét vagyok esve. Előtte még némi váltószerelés a drágáim online tanácsait követve! Ezúton is köszi! <3
Délután pedig rozs cookie-kat sütök.
Tegnap két hónap után ismét ettem levest! :) főztem! Hát nem mondom, hogy olyan, mintha a lehel piacon vettem volna az alapanyagokat, de nem lett rossz. Csak itt valahogy nincs íze a zöldségeknek... Gondolom ezért is használnak egy rakat adalékanyagot mindenhez.
Ma még lehet, hogy jelentkezem, puszi!

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése