2012. május 10., csütörtök

Bye-bye CC

Azt hiszem megcsináltam a lehetetlent, és átkerültem a Room Service-re! Nagyon-nagyon boldog vagyok! Bár úgy néz ki reggeles leszek, tehát a későn kelést elfelejthetem, de ez legyen a legnagyobb gondom. Ma találkoztam megint az ÚJ manageremmel, és nagyon kedves volt, üdvözölt a fedélzeten, stb-stb! Alig várom, hogy kezdhessek szombaton!
Holnap ráadásul még payday is lesz, plusz az utolsó reggeles shiftem busser shift, úgyhogy ez már-már túl szép, hogy igaz legyen! :) Hazafele beugrom a walmartba, remélem nem ütnek el. :D
És mekkora mákom volt, hogy átkerültem! A jövőhéten 2 teljes meg 2 fél napot zárva lesz az étterem, ami azt jelenti, hogy lett volna kb 20 órám... Így lesz 48. Érzitek a különbséget, ugye? Ez még akkor is több pénz, ha csak az alacsonyabb órabért, nem a trainee órabért veszem alapul, jatt nélkül. És akkor csodálkoznak, hogy mi bajom volt.
Plusz végre tanulhatok is! Megkaptam Nikitől a training book-ot, meg Ildi is adott pár cuccott, úgyhogy megvan a holnap délutáni programom! Már úgyis kezdett elsorvadni az agyam, úgyhogy nem fog ártani egy kis szellemi munka.
Most már tényleg csak az kell, hogy két hét múlva költözhessünk és akkor remélem végre minden jóra fordul!
Otthon mi a szitu? Néhányaknak én lógok válasszal, mások nekem lógnak, sorry. Igyekszem, de néha elveszek a levelezésekben. Szóval akinek 2 napnál régebb óta nem válaszoltam, az dobjon már rám egy írjálbammeg e-mailt! :)
Köszike!


Érdekesség: a tegnapi gyomorrontásomra gyógyírként főztem levest, aminek páratlan receptjét majd közzéteszem az új blogon és találtam hozzá paszternákot! Ellenben nem tudják megkülönböztetni az Italian Parsley-t (olasz petrezselyem), a cilantro-tól (koriander), és az olcsóbb(!) koriandert fizettették ki velem (mondjuk kemény 79 és 50 cent volt). Ugyanitt ledöbbentem, mert koriandert otthon még véletlenül sem lehet kapni, de most, hogy már tudom, hogy itt igen, nem akadályoz meg semmi a curry főzésben és a guacamole készítésben. Csak egy botmixer kéne...

1 megjegyzés:

  1. Juhéééj!! Grat, az új munkakörödhöz! Jobb lesz, jobb lesz, jobb lesz!! :) Mostanában nem írogattam hozzászólásokat, de azért mindig olvaslak ám! Most otthon tudod áll a bál az egyik témában (you know), sőt, csak rosszabb és rosszabb (majd megírom priviben), úgyhogy picit(:/) elvesztem benne... de azért figyelek rád, ha nem írok akkor is. Puszi. Miss U so much!

    VálaszTörlés