2012. május 24., csütörtök

Költözés!!!

Csodálatos napra ébredhettem ma, a költözésem napjára! Végre! Nagyon várom már! Az egyetlen ndgatívum, hogy nem lesz net 1-2 hétig, de úgyis kaptam 52 órát a jövőhétre, úgyhogy túl sok időm se lesz netezni...
Apropó, megtalálták a tesztem, úgyhogy most már room server vagyok! Juhú! :) csak a $ jelek lebegnek a szemem előtt!
Viszont a tegnapi nap után lehet kicsit fáradt voltam, mert hónapok óta először, megébredés nélkül aludtam nyolc órát. És mivel itt még mindig csak reggel fél kilenc van, lehet el is megyek költözködés előtt bicózni egyet. Bár, mintha hűvös lenne odakint, de legalább süt a nap.
Viszont rájöttem, hogy ilyenkor még se fogalmazni, se gondolkozni nem tudok, úgyhogy inkább megiszom a kv-m.
Pusz

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése