2012. május 2., szerda

Új(Ra) kezdet

Gyorsjelentés: úgy néz ki jövőhónap elején elköltözöm! :) Már régóta dumáltam erről más csajokkal, akik mostanában jöttek ki, erre ma hívtak, hogy lenne egy 3 szobás lakás június elejétől, és ha azt mondom, hogy oké, akkor le is kell tenni a depositot és mehetünk. Túl sokat nem gondolkoztam, mert ez a lakás is olyan, mint a jelenlegi pozícióm. Kb minden csak jobb lehet nála. Úgyhogy új lakótársaimmal (három magyar csajszi), költözünk hamarosan! :) Úgy tűnik még saját szobám is lesz, aminek direkt örülök, mert igen, néha tudok nagyon bogaras lenni, és olyankor jó, ha van egy ajtó, amit magamra zárhatok. Plusz így nem fog idegesíteni, hogy ki milyen rumlit hagy a szobájában.
Ha a másik projekt is összejönne, esküszöm én lennék a legboldogabb ember a földön!
Főleg így edzés után! Ma végre újra elmentem biciklizni, felmentem a Zoo-hoz, ami 2055 méter magasan van, igazi jó kis agyradírozás volt oda felerőlködnöm magam. Aztán lefele még száguldoztam egy kicsit, majd némi TRX és nyújtás. Végre újra ézem a testem! :) Nagyon jó! Viszont hulla fáradt vagyok.
Tegnap szerencsére főztem, úgyhogy ma csak egy kis rozs cookiest sütöttem, reggelire, mert úgy döntöttem az új élet keretein belül ismét előtérbe kerül a mozgás és a kaja.
Elegem van, az elmúlt két hónap botrány volt, de a mai lakás projektet és a transzferálási kérelmet jelnek tekintem! Változtatni kell és ennek most jött el az ideje!
Remélem mielőbb minden sínre kerül és végre elkezdhetem élvezni, hogy itt vagyok, a hegyek, a tiszta levegő és a széles országutak városában! (ahol néha elütnek) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése