2012. május 12., szombat

Első nap a Room Service-en

Annyira jó érzés tudni, hogy tényleg átkerültem. Most már csak be kell bizonyítanom, hogy megérte nekik is átvenni. Figyelek, tanulok. A szobában történő rész kicsit neccesebb, figyelni, beszélgetni a vendéggel, közben járjon a kezed, terítsd az asztalt úgy, hogy közben néznek, tök kómásan, az ágyból. Vicces. :) De ha nem jól csinálod, nincs jatt, szóval jól kell csinálni.
Sajna Niki lebetegedett, így Viki lett a trainerem ma. Tök jó volt, sok dolgot elmondott, hamar eltelt a nap és legalább több szemszögből tudok tanulni. A West-ben voltunk, ami azt jelenti, hogy  CC konyháját használjuk, tehát gyakorlatilag ugyanazokkal az arcokkal találkoztam, akikkel eddig is, csak a jelmez (rájöttem, hogy ez a legjobb szó a pingvin uniform-ra) volt más rajtam. De összességében tényleg nagyon élveztem, még a 3.30-as kelés ellenére is.
Egyébként a Room Service a "hungarian home department", mert gyakorlatilag a serverek 70 % magyar. És ez nem vicc. :) Van úgy, hogy a supervisoron kívül csak magyarok vannak. Nagyon mókás ez is.
Csütörtökön lesz a következő szabadnapom, úgyhogy addig koránkelés van. Holnap 6.30, de lehet inkább bemegyek Nikiékkel hamarabb, mert bazi hideg van még mindig.... És lehet, hogy esni is fog.
A délutáni szundim kicsit elcsesztem, mert egy órácska helyett négy órácskát sikerült alukálnom... úgy ébredtem, hogy úristenreggelvan!
Mondjuk aztán TRX-eztem egy kicsit, kajáltam, hajat festettem, úgyhogy eltelt az idő, de most szerintem elteszem magam. Azért ez kemény meló, és egyelőre az is furi, hogy nem 4-5 órát dolgozom, hanem 7-8-at. :) de olyan jó! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése