2012. május 16., szerda

RS

No, üdv újr a itt! :) A héten már trainingen voltam az új departmentemen, a Room Service-en, ahogy azt korábban is írtam. Niki meggyógyult, úgyhogy vasárnap már vele voltam, elég pörgős volt, de nagyon jó. Sok-sok dolgot elmond (elmondott), néha alig bírom követni, meg csinálni, de úgy tűnik a módszer eredményes.
Pénteken vizsgázom a szobaszámokból (szerencsére "csak" 11 épület meg egy pár étterem és konferencia terem van, kb 1-8 emeletig), és a standardekből szó szerint, amiket az inspectorok (Forbes, AAA) miatt (is) kötelező betartani, és amiből áll a gyakorlatban a roll play (ahol eljátszuk, hogy a szobában vagyok a vendéggel). Ez utóbbiból tegnap a manager előtt egy majdnem hibátlant, ma az egyik supervisor előtt egy hibátlant sikerült csinálnom. :) Ha ez is megvan, még jön a menü teszt, ami szintén csak néhány oldal (úgy 10) és azt is kívülről kell tudni. Azt mondták, ha elég ügyes vagyok, és megvannak a tesztek, hamarabb is befejezhetem a trainingem, ami azt jelenti, hogy hamarabb tudok pénzt keresni, ami pedig azt jelenti, hogy jó lesz! :)
A csapat is jó, tényleg sok a magyar, de a többiek is, a supervisorok is és a manager is jófejnek tűnik. Nagyon sokat segítenek, meg elmonják, hogy mit, hogyan kell csinálni. Van tasting is, ami azt jelenti, hogy ők rendelnek be kajákat, és azt meg lehet kóstolni, hogy tudjuk, mi az amit kiviszünk. Nem hülyeség.
Ma graveyard shiftem volt, ami azt jelenti, hogy éjjel (mert ez még nem hajnal) 2.30kor kezdünk, és 11-ig kell lenni hivatalosan. Mondjuk ma 8.30-kor eljöhettünk szerencsére. Aztán itthon beborultam az ágyba, és kettőig aludtam. Majd főzögettem, tanulgattam. Semmi extra. Azért ez rendesen keresztbe vágja az ember napját. Holnap offom lesz, ami remélhetőleg némi mozgás után, tanulással fog telni, mert pénteken ugye meg kell felelni. :)
Ja, a héten megnéztük Johnny Depp és Tim Burton új közös filmjét a Dark Shadows-t. Háááááááttt... nincsenek szavak! Én odáig vagyok ezért a filmért, nagyon tetszett. Mondjuk Johnny Depp nem tud hibázni, de Tim Burton is tipikusan az a rendező, akinek a filmjein nem lehet unatkozni! Ez is olyan volt, hogy egy percre sem tudtad unni, a látvány, a totál őrült sztori, a poénok folyamatosan ébren tartották a figyelmedet. Ha tehetitek, nézzétek meg!
Kis kedvcsináló:

Ui: tényleg igyekszem válaszolgatni, de nagyon nehezen megy.

És légyszi, aki kórházban van igyekezzen meggyógyulni és ne ijesztgessen engem itt a távolból, mert Mutant turmixos dobozzal fogom agyoncsapdosni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése