2012. május 8., kedd

Elitch Gardens, Denver, CO

Elnézést a késlekedésért, mentségemre legyen mondva, hogy a képeket már megnézhetitek ezen a nyilvános facebook linken!
Vasárnap voltunk a denveri Elitch Gardensben, ami egy vidámpark. Elvileg ez itt a kicsi és mezei kategóriába tartozik, de ettől függetlenül iszonyú jó volt. Ezek a hullámvasutak mindent vittek, még éjjel is csorgott a fülemből az adrenalin. :) Mondjuk arra a pirosra, ami gyakorlatilag végig fejjel lefele visz, fel nem ülnék még egyszer, de a többi nagyon jó volt. Elképesztő, tekereg, forog, gyors, a Half Pipe pedig, ami egy bazi nagy félcsőre szerelt bazi nagy gördeszka, mindenki kedvence volt! Rég nevettem ennyit. Ettem Cinn-Full Fries-t, ami rácsos sült édesburgonya mályvacukor és fahéjszósszal. Elég édes, de nagyon finom. Ez volt Ildi utolsó hétvégéje itt, ez azért erősen elszomorít, de ez a nap volt az eddigi legjobb itt Coloradoban!
Láttuk a Pepsi Center-t is, ahol aznap a Nuggets játszott a Lakers-el, és ki is kaptak. Így utólag kicsit bánom, hogy én offoltam le, hogy bemenjünk, de a pénz beszél, a kutya ugat, remélem még lesz alkalmam élőben kosármeccset látni a következő szezonban. Mondjuk a hangulat az már kint is fergeteges volt. Ezek tényleg fanatikusok! Hazafele bementünk még egy Hootersbe, ami a nagycsöcsű pincérlányairól híres. Értem is miért, mert a kaja egyáltalán nem volt nagy szám. Itt szembesültem azzal, hogy a számlát itt kérés nélkül kihozzák, ha azt mondod az első rendelés után, hogy nem kérsz mást. Micsoda marketing... 
A hétfői napom eléggé semmilyen volt, tekintve, hogy szakadt az eső. Reggel lementem boltba és rendesen ronggyá is áztam, de legalább a bolognaim jó lett. Este kemény 2 órára be kellett mennem dolgozni, de szerencsére Katie bevitt és hazahozott, úgyhogy nem kellett szakadó esőben bicóznom. Igazából ez nagyon nem vicces, és ráadásul 4 fok volt és jéghideg eső. Kéne egy kocsi... ilyenkor mindig rájövök.

Ma reggeli után elmentem tekerni, ami hülye ötlet volt, az első fél órát végigszenvedtem. Soha ne tekerj teli gyomorral! :) Az idő nem volt rossz, 10-12 fok, de legalább napos. Kétszer feltekertem a Zoo-hoz, ami egyes méréseim szerint 2055 méteren, más szerint 2070 méteren van. Lényegtelen, kb 200 méter szintkülönbség, megdöglős emelkedőkkel, nagyon jó volt, totál kitisztult az agyam, amire nagy szükségem is van, mert még mindig nem tudom mi a helyzet az új pozíciómmal.
Pénteken kaptam az utolsó infót, akkor bólintott rá a másik manager is, azóta csak hétvége volt, tegnap meg ma pedig zárva voltunk, és nem volt bent a mostani managerem, úgy meg nem akartam az fnb assistant managerhez menni, hogy vele nem beszéltem, úgyhogy majd holnap. Ez azért is lenne fontos, mert holnap már elvileg új beosztást kéne kapnunk... Váááá, remélem minden okés lesz!
Jó lenne már valami értelmeset és kifizetődőt csinálni. Szorítsatok!
Ma kaptam infot arról, hogy Balatonfüreden is vannak követőim! Jól esik! Köszi! :) Ugyanakkor rájöttem, hogy 7 év után ez lesz az első nyaram Balatonfüredi Borhetek nélkül, úgyhogy menjetek és rúgjatok be legalább egyszer helyettem is rozéfröccsből! :)

Ugyanitt egy kis apró: albérlet van kiadó, az otthoni lakás, bővebb infoért katt ide! És légyszi, ha tudtok valakit, akit érdekelhet, osszátok meg. Az ár irányár, minden tekintetben rugalmasak vagyunk! Köszi

Ja, és így, hogy tudom, hogy Ildi két nap múlva már otthon lesz, rám tört némi honvágy. :( Túrórudit akarok és az ágyamat, a cicámat, a barátaimat, rozéfröccsöt és I love deep bulikat, meg lakodalmas minimált Ájronnal és PG-vel, Spinning órát és DVR-re felvett Dr. House-t!

De azért itt is jó, csak hát na. Ildi, már most hiányzol és köszi a paprikát, igazi kincs! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése