2012. május 30., szerda

Dear Blogom,

Ne haragudj, hogy rég nem írtam, de sajnos nagyon elfoglal az, hogy annyi pénzt keressek, amiből majd nem tudom kifizetni az otthoni dolgaimat.
Ezért hát ma meg is fogadtam, hogy én az életben többet nem megyek vissza hosszútávra abba az országba.
Egyébiránt jól vagyok. Dolgozom és nagyjából ennyi. A tegnapi napot beszívtam munka szempontjából, de hát nem kehet mindig szerencsés az ember... Btw a mai banquett sem életem legjobb shiftje volt, de most már tényleg úgy vagyok, hogy mindegy, csak fizessenek, úgyse lesz soha elég.
Az új lakás jó, bár szinte csak alvásra használom, ami azért is jó, mert megszűntek az olyan problémáim, hogy nem tudok aludni...
Bár most épp próbálok leszokni a du-i alvásról így most, fél 7kor majd leragad a szemem. :S
De ha meg bealszom délután amikor fél négykor érek haza, akkor éjjel nem tudok. Sehogyse jó.
De most ennyi. Túl sok minden van a fejemben és nem tudok már gondolkozni.
Írjatok néha ti is! (akinek nem inge, ne vegye magára, hogy nem ír/írt)

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése