2012. május 27., vasárnap

Good Morning! In-room dining!

Hahó!

No, túl vagyok az első pár önálló napomon. Még nem tökéletes, de igyekszem. Enyhén sokat dolgoztunk a hétvégén, de meg is lett az eredménye... Három shift alatt kerestem annyit, mint a CC-ban két hét alatt, busserködéssel együtt. No comment. Mondjuk éjjel azt álmodtam, hogy rendelésem van és ki kell vinnem... Mind a 4 órában, amit aludtam, plusz reggel üvölteni tudtam volna, úgy fájt mindenem... Mint akit agyonvertek. Szó szerint fájnak az ujjvégeim. Vettem rá petrolum jelly-t, ami így tippre valami vazelin szerűség, de ez itt annyira elterjedt lehet, hogy nincs ráírva semmi. Remélem használni fog, különben le fognak esni az ujjaim... Durva.
Ma jött egy új átmeneti lakónk, plusz holnap lakásavatónk lesz. A boldogságomhoz már csak internet kellene... Remélem jövőhétre lesz.
Holnap itt nem pünkösd van, hanem Memorial day, amikor a háborús hősökre emlékeznek. Esznek és vásárolnak természetesen... És szerencsére munkát adnak nekünk is. A jövőhetet meghúzom, de igyekszem jelentkezni!
Írjatok, hogy mi van veletek!
Ildi, igyekszem válaszolgatni neked is! Fel a fejjel!
Pussssz

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

1 megjegyzés:

  1. Ágikám, a petroleum jelly az maga a vazelin szerintem. Vagy tévedek?

    VálaszTörlés