2012. június 28., csütörtök

You know because the fire...

A legfrissebb hírek szerint a mai egy szerencsés nap volt, némi esővel, kb 10 fokkal alacsonyabb (27-28 fok körüli) hőmérséklettel, és kedvezőbb széllel. Elvileg 15%-on van az oltás, az elég jó, a tegnapi 0-hoz képest. A páratatalom is valamivel magasabb. A hírek szerint 346 ház veszett oda a tűzben, de eliveg a 36.000 evakuált egy része ma este 8 után visszatérhet az otthonába. Már ha maradt otthona. Ez annyira szomorú, hogy elmondhatlan. :( Ilyen közelről megélni valamit, még úgy is, hogy nem vagyok közvetlen veszélyben, egyszerűen lehangoló és döbbenetes.
Friss hírek itt: Colorado Springs honlapja vagy Denver Post
De hogy hétköznapibbá tegyem ezt számotokra is, néhány példa, milyen itt katasztrófa sújtotta övezetben lenni. Lehet, hogy ironikusank fogjátok találni. Lehet, hogy az is...

A hotel foglaltsága esni kezdett. Októberig mondtak vissza foglalásokat, családok, csoportok egyaránt. Októberig kb újra tudnának nőni a fák... De szerencsére az emberek, hülyék... (példa mutatja, ennek okán moderáltam) No comment. Állítólag azért a jövőhetünk jó lesz. Se füst nincs mostanában, se tűz a környéken. A hotelnek saját tűzoltósága és biztonsági személyzete van, szóval kb a legtutibb hely a környéken.

Jön holnap a President of the United States of America. Hogy minek, arra nekem van egy elméletem. Egyrészt, mindenképp kell egy videó a háttérben égő házakról, ami előtt elmondja, hogy "a szabadság és az álmok országában együtt újra fogunk építeni mindent, és még erősebbek és hazafiasabbak leszünk", amit majd jól leadhat élőben a CNN. Másrészt evakuálták az Airforce Academy-t, ami stratégiai szempontból elég gáz, gondolom ott is rendet kell tenni. Amit nem értek, hogy maga helyett miért nem inkább a hadseregét küldi, hogy ne kelljen újraépíteni semmit, mert mondjuk nem csak állnak és csodálkoznak két napig, hogy "Jé bazdmeg, ég a hegy...", mint ahogy tették, hanem elkezdik oltani azt a kurva tüzet, nem vödörrel, hanem nagy erőkkel... Kicsit úgy érzem, amíg a hegy égett, addig senkit nem érdekelt az ügy. Amikor leégett az első ház, akkor beszartak, hogy esetleg ezt lehet nem kéne csak úgy nézni... Csak akkor már kb mindegy volt, mert olyan nagy és erős volt a tűz, hogy sokkal nehezebb oltani. :O Döbbenet.
No de visszatérve, holnap jön és elfújja... Majd szombaton megérkezik a hollywoodi forgatócsoport és elkezdik forgatni a Fire című új superprodukciót Bruce Willissel a főszerepben, aki úgy fog kinézni, mint a Die Hard 9-ben...
A címadó mondattól és fire szótól viszont már hányok. Yonderboi szerint People always talk about the wheater, hát itt always talk about the fire. Mindenhol, mindenki. Füst (smoke), tűz (fire), soha ennyiszer nem hallottam még ezt a két szót. :S És ugye mivel mi vagyunk reggel az első emberek, akivel a vendég találkozik, muszáj up to date-nek lenni és korrektül, de nem a frászt hozva rá, tájékoztatni. Elég fárasztó és nyomasztó ez is.
Na mindegy, remélem az égiek kegyesek lesznek, és hamarosan vége lesz ennek a rémálomnak. Amit nagyon sajnálok, hogy a 4th of July bulinak lőttek, érthető okokból mostani itt létem alatt nem fogok Függetlenség napi tüzijátékot látni.

Munka szempontból: a héten banketteztem orrvérzésig. Kedden és szerdán nettó 28 órát dolgoztam a 48-ból, ma viszont csak egy meetingünk volt, úgyhogy nagyjából ki tudtam magam pihenni. Holnap csak egy laza 6 órás shiftem lesz déltől, úgyhogy holiday! :) Még főzni is volt időm egy finom korianderes csirkét brokkolis krumplipürével.
Jövőhéten 48 órám van, két dupla shiftem, dolgozom hétvégén is, meg július 4-én duplát. Ez elég fasza beosztás, remélem dőlni fog a lé!!! Bár el fogok pusztulni, de nem érdekel, jó pénzért bármit. :D
Na puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése