2012. június 22., péntek

Forró nyári este...

A Tisza-parton a nő azt kereste hol van a sátra mert úgy emlékszik valahova hátra verte fel...

Kint ülök a teraszon, este fél 9, 28 fok és miközben a Jack Honey & Ginger-emet kortyolgatom, ez a dal jár a fejemben.

25 leszek basszus, nem hiszem el. :(
Ennek örömére ma megleptem magam egy kis szülinapi ajándékkal. Vettem egy Tommy Hilfiger táskát és egy napszemüveget meg egy üveg legújabb Jack Daniel's Honey-t. Összesen nem volt feleannyi se, mint otthon mondjuk a táska... :D
Jack nélkül viszont nincs szülinap (meg élet se). Isteni. Leginkább így tudnám jellemezni. Lágy, édes, ugyanakkor erős, karakteres, benne a jellegzetesen füstös Jack Daniel's íz... Nyamm.
Egészségemre! :)
Lassan megyek aludni, jó kis hetem lesz! Szerencsére tudtam felvenni banquett extrát, úgyhogy megmenekültem. 50 óra körül leszek, ami nem rossz az eredetileg 36-hoz képest... Hiába, ha a Room Service slow, a banquett pörög, azért nincs vendégünk... De így, hogy át tudok menni extrázni, nagyon most nem érdekel. Ez van, ott kell pénzt csinálni, ahol lehet. :D
Csak ne lenne ilyen bazi meleg...
Pussz


Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése