2012. június 12., kedd

Csokoládé

Hogy utáljatok egy kicsit leírom, hogy telt a mai szabadnapom.
Reggel felébredtem 8 körül, beszéltem Nixivel kb 1,5 órát, majd elmentem  a North Cheyenne Canon Park-ba biciklizni (ez még mindig a kedvenc helyem), már ekkor kb 28 fok volt. Hazajöttem, letusoltam, ebédeltem, kicsit kitakarítottam, majd lementem a pool-ra. Ott aludtam úgy 2,5 órát a kellemes napsütésben és tovább építettem remek színemet. Végre nem úgy nézek ki, mint egy vámpír.
Ezek után megsütöttem a fergeteges banános-csokis-kókuszos graham muffinokat, összeraktam egy fincsi salátát, jeges teát szürcsölgettem mellé, és most itt fetrengek és végre netezek az ágyikómból, miközben Miss Siva - Mix July mixét hallgatom és épp egy Coronita-s bulira vágyom. Mindezt fél hatkor. Hamarosan le is kell feküdnöm, hogy a graveyard előtt aludjak is valamit. 1.30kor csörög az óra.
Rég írtam ennyire érdektelen bejegyzést.  :)))
Adhatnátok valami ötletet, hogy miről olvasnátok szívesen, mert kezdem annyira megszokni a USA-t, hogy nem tűnik fel az sem, ha hunglishul beszélek. Lássán ákcentusom is lesz, merth az annyhira menőh. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése