2012. június 13., szerda

ohbammeg

No, ennyit arról, hogy visszatérek a blogíráshoz... hát keddig biztos nem. :S
Ezt a beosztást csúnyán beszívtam. Tötént ugyanis,  hogy vettem fel banquett extrát péntekre, amikor alapból 5-től dolgozom. Az csak este tízig tartott volna, és én naiv azt hittem, a szerdai után nem kapok még egy graveyardot. Tévedtem. Szombat 02.30... Nem akarom kiszámolni, hogy ez egymás után mennyi óra és a három shift között milyen kevés van, a lényeg, hogy aludni biztos nem fogok tudni úgy egy laza huszoniksz órán át...  A banquettet leahatnám, ha nem adtam volna már le egyszer-kétszer, meg leginkább ha nem 90 $ lenne. Sajnos még mindig a pénz beszél. :S De most érzem, hogy lehet meg fogok dögleni. erre azt mondanám: faszom. Btw ez az első szó, amit az új horvát traineenek sikerült megtanítanom. Véletlenül. De nagyon jó a kiejtése. :D
Vááááááááááááááááááááááááááááááááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése