2012. június 5., kedd

Ezt csinálom, amikor...

Dübörög a RS, mondhatni busy-k vagyunk. Sok mostanában a konferencia, amit ugye többnyire elvisz a banquett, de azért csurran-cseppen nekünk is belőle.
Ma szabadnapos vagyok. Ami már önmagában is fura érzés, hát még az, hogy fél nyolckor kelek fel! :) Egyébként a korán kelés sokkal kevésbé fárasztó úgy, hogy (általában) nem kell délután visszamennem. Ez alól a holnap kapásból kivétel lesz, mert graveyardos leszek (2.30 éjjel), utána lesz délután egy short shiftem, majd csütörtök, és pénteken még a rendes shiftem után egy kis extra éjjel 11-ig. De aztán szerencsére itt a hétvége! :) Ami itt még több munkát jelent, ami pedig azért nem zavar, mert az meg pénzt jelent. Cuki kis mókuskerék ez, de élvezem.
Hihetetlenül kemény meló, talán a legdurvább, amit csináltam eddig, legalábbis fizikailag. A dohányzó asztal méretű megpakolt tálcákkal (amiről anno azt mondták nekem, hogy "na azt te ugyan el nem bírnád") meg a hot box-szal (nagy alumínium doboz 5-6 kg önsúllyal, ami melegen tartja a kaját, de nem lehet a szobában az asztal alatt hagyni, hanem vissza kell vinni a "bázisra") rohangálni napi pár kilométert azért nem egyszerű. A rendelésre pedig van fél órád, a felvételtől számítva, hogy beringeld (szép magyar szó arra, hogy a gépbe beütöd és a konyha megkapja a francia blokkot), felszetapold (a másik hunglish szó, annyit tesz, hogy megteríted a room service asztalt, rárakod a 62 féle kelléket, evőeszközt, ilyesmit úgy, hogy akár egy nyolc személyes teríték is ráférjen a kb 40x90es asztalra - kihajtva nagyobb) majd begyűjtöd a kaját, bármi is legyen, steak vagy kutyakaja és elsprintelsz vele a szobáig, akármelyik épületben is legyen az a tizenegyből... Ott pedig a standerdeknek megfelelően prezentálod azt a vendégnek. Jó móka, tényleg! :) Ami kevésbé jó, hogy ha sok az order (rendelés), akkor sok a pick-up (koszos asztal a szobában vagy a szervíz lifteknél), és azokból 10-15-öt külön élmény összeszedegetni és lerámolni a stewardingon (ahol a rabruhás mosogatók dolgoznak úgy, ahogy szerintem kevesen a hotelban). Bár erre is remek módszereket fejlesztettem ki meg tanultam el Nikitől, hogy minél gyorsabban visszaérjek és kaphassak ordert. :)
Szóval eléggé összetett, amit csinálok, agyilag is, de jó a csapat, normálisak a főnökök, többnyire a vendégek is, sőt, általában extrém-jófejek, és még fizetnek is érte. Örülök, hogy átkerültem.

Nálatok vannak-e állatok?

Nálunk vannak! A másik dolog, amiért imádom a Broadmoort, hogy gyönyörű! Reggel ott sétálni az orderrel egy élmény. Mintha valami festményben lépkednék! És akkor ott (vagyis itt mindenhol) vannak a mókusok, a kis pózerek. Esküszöm néha várom, hogy hozzám szóljanak! Annyira cukik, kár, hogy a hotelbam nem fotózhatok.
A másik nem ritka állat az őz, vagy szarvas vagy miez. Tegnap mikor a cottageokban pick-upoltam (az első helyes megfejtő, aki tudja ez mit jelent, értékes jutalomban részesül) ott legelt egy mögöttem, kb 1,5 méterre...
Éppen, hogy névtáblájuk nincs, de esküszöm fizetnek nekik, mint dekorációs elemeknek.
Ezen kívül vannak még vadkacsáink és kis vadkacsáink a tóban, meg hattyúk és vadludak is. És van egy kutya, akinek tényleg van névtáblája, és a távolrartásukért felel, és akinek a supervisora a kacsafos lemosásáért felelős...
És persze vannak a vendégek kutyái, a labradortól a mopszig, akiknek néha szobaszervízt rendelnek.
Néha úgy érzem magam, mint Alice csodaországban... :D

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

2 megjegyzés:

  1. Szép lehet. El bírnám ott képzelni magam én is. Főleg, hogy vannak állatok. Tudod, hogy boldonulok értük. Nekem való volna. Én sem bánnám a sok melót, és ahogy olvasom amiket írsz, hallani belőle, hogy te is élvezed ezt a pörgést. Jó lehet. Melós, de megérős és szines. Itthon most begolyóznál szerintem, úgyhogy érezd magad tényleg Wonderland-ben és élvezd. Persze pihenj is, mert anélkül csak egy taposó malom. Take care ♥ I.

    VálaszTörlés
  2. Nézd majd meg a képeket, amiket feltettem a hotelről! Az alvás meg vajon mi? Hiányzol! Pusz

    VálaszTörlés