2012. június 21., csütörtök

2 days off

A múltheti rush után most van/volt két nap szabadnapom, és mivel nem volt extra, ezt rettenetes mennyiségű pihenéssel töltöm, ami szó szerint alvásból, evésből és napozásból áll. :)
Jó, tegnap mostam, kicsit takarítottam, főztem húslevest, de semmi megerőltetés. A reggeli TRX is csak átmozgatás volt.
Rám fér ez is, néha kell. A lábaim eléggé kivannak, pedig igyekszem rájuk figyelni, de ennyi gyaloglás mellett nincs az a cipő és krém, ami segítene. Csak a pihenés.

A legnagyobb bajom, hogy nem igazán tudok miről írni. Munka, munka, munka. Szerintem ez nektek uncsi. Tegnap este viszont írtam egy bejegyzést az Ági megfőzi Amerikát blogra, a napi kajálásról, amit elolvashattok itt: 30 napja nem ettem? Ezen kívül van egy-két recept, ami még megírásra vár.

Az utóbbi időben sokat olvasok otthoni híreket (sajnos), nagyjából követem az EB-t (amit amúgy nem szeretek), de leginkább két dolog izgat, az egyik az Szőnyi Ferenc a RAAM-on, aki egy stringbike-kal áttekeri épp Amerikát Nyugatról Keletre (info róluk itt: http://racemachine.blog.hu/ vagy csekkoljátok facebookon, a bicikliről pedig itt: http://www.stringbike.com/) Mindkettő - a teljesítmény és a jármű is - nagyon durva!!!
És ami vicces, hogy hasonlóan élik meg Amerikát! Az egyik kedvenc mondatom (tényleg bazi meleg van errefelé mostanában, és ők nem rég hagyták el Colorado-t, arról szól, hogy Feri nem tud enni a hőség miatt): "Meg is értem, mi is csak a szalonnás fagyit bírjuk megenni ebben a forróságban. (Különben itt minden édes, egy 20 dekás péksütibe egy kiló cukrot tesznek :-D)"
 Tehát HAJRÁ!
A másik az Olimpia, egészen pontosan a vizes számok! A pólós fiúk, az úszók és a kajak-kenusok miatt már nagyon várom! Remélem tudom majd nézni őket, a póló döntőt, mert tutira ott leszünk, nem szeretném kihagyni! A legutóbbi hármat bömbölve és állva néztem végig! :D
Ezen felbuzdulva megyek is most a poolra! Sajna szobor testű félistenek nincsenek, de nap van. Én meg nem vagyok telhetetlen.
Öregedő testemnek (úristenmindjárt25) legalább színe legyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése