2012. június 12., kedd

Vissza a civilizációba

Két gyötrelmes internet (más néven interNyet) nélküli hét után a mai piros betűs ünnepként vonul be a történelembe: bekötötték a netet. Lakásunk így már hivatalosan is full extrás, és én is visszatérhetek a blogíráshoz.
Őszintén szólva az elmúlt hetekben mindenhez volt kedvem, csak ahhoz nem, hogy valahol kóbor netet lopva az iPhoneról pötyögjem a bejegyzéseket. Meg amúgy is... hosszú volt ez a két hét. Azt sem tudom már, mi történt ezalatt. Igazából a Room Service-en gyorsan telnek a napok. A legújabb mókánk, hogy meló után lemegyünk a poolra és ott döglünk amíg be nem sötétedik, aztán tus, alvás, reggel újra munka. Ördögi kör. :D Ma és holnap (hétfő-kedd, talán így egyszerűbb) offos vagyok, de egy csomó mindent elterveztem, aminek gondolom a felét se fogom tudni megcsinálni. Pedig a hét hátralévő része zúzós lesz, megint egy graveyard-short shift combó, aztán pénteken megint rendes shift reggel és banquett este. De mint említettem volt, valahogy így nézek ki: $ . $
Apropó banquett, múlt héten a 75. USA Hockey Gala-n szolgáltunk fel. :) Nagyon menő volt, vörösszőnyeg meg minden. És majdnem elröhögtem magam, hogy az "I gotta feeling"-gel nyitották a rendezvényt. Hát akkor vagy tizeniksz óra után igencsak éreztem, hogy "that tonight's gonna be a good night".  Ennél csak a másnap volt jobb álmosan, de hát túléljük, muszáj. Pénz beszél. Ennyi.
Ma moziban voltunk, ez a kétheti program, nem pazarlunk, de azért ez nagyon kellett. Madagascar 3, határsz@r sztori, de 1,5 óráig legalább visítva röhögtem a baromságokon. Szóval megérte, terápiának nem utolsó.
Most meg éjfélkor még netezek, ilyenkor pedig rég aludni szoktam. Mit nem tesz egy kis off.
Viszont kezdek fáradni. Nektek otthon jó reggelt! :)
Remélem minenki jól van, igyekszem újra felvenni a ritmust, és írogatni mindenkinek.
És az agimegfoziamerikat.blogspot.com is bővül hamarosan.

Pusz

És Julien a legnagyobb király! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése