2012. december 19., szerda

T-90

Egyszerűen nem hiszem el, hogy telik itt az idő. Most olvastam vissza az előző (két hetes!!! bejegyzésem). Egyrészt azt hittem azt nem túl régen írtam, másrészt akkor még azt írtam, hogy 3,5 hónap. Ez azóta 3-ra redukálódott. Szörnyű. Nem akarom!!! Nem akarok hazamenni abba az országba. :( Nagyon hiányoztok, meg minden, de szeretem az itteni életem. Tényleg. :(
Még akkor is, ha amúgy ez a karácsonyi időszak eléggé szopó itt. Hazaküldtem már a család ajándékát, és azon izgulok, hogy érjen oda, kicsit jobban, mint a Nixiéké, mert az még mindig sehol nincs, pedig november utolsó hetében feladtam, de kb ennyit is jelentenek itt az ünnepek. A csajokkal majd megpróbálunk valamit összehozni, de erősen beosztásfüggő. Nekem egy hét alatt 3 brunch-om lesz, aminek egyrészt örülök, mert biztos jó pénz, másrészt viszont se Szenteste, se Karácsony, se Szilveszter. Szóval a beigli sütés gyanítom elmarad. És igazából attól félek, hogy még beszélni sem fogok tudni senkivel az időeltolódás miatt, hacsak nem lesztek éjjeli baglyok.
Amúgy minden oksa, durvák ezek a decemberi hétvégék, sokat dolgozunk (mármint mi a LTRD-on, de amúgy hétközben még nálunk sincs semmi, a héten pl hétfő-kedd-szerda offom van, mert gyakorlatilag üres a ház... na jó, nem teljesen, de eléggé). A múlthét végén még banquet shift is volt. Nem mintha annyira jól esett volna, de azért ők még mindig elég jól fizetnek, azt a pár órát meg a két napot kevés alvással ki lehet bírni a három szabadnap előtt.
Mostanában úgysem csinálunk semmit, eléggé nyugdíjas életet élünk ma is skippeltük az "év bmooros buliját" és inkább itthon néztünk egy borzalmas rossz filmet forraltborral és popcorn-nal. Teszem hozzá a filmet leszámítva tök jó volt! :)  Mint a mézeskalácsozás, ahová sokan átjöttek, főztünk forraltbort, szaggattunk, sütöttünk, dekoráltunk, jó volt a hangulat. Itt nézhetitek meg a fényképeket, ha még nem láttátok volna: Mézesfalás (a címet loptam Valitól :) ) Grátiszként egy pohár forraltbor a padlószőnyegre is került, de hála valinak és úgy 1,5 kiló sónak, meg a vegyszeres utótisztításnak, nyomtalanul eltűnt. :)
A lakásunk pedig egyre szebb lesz, tegnap végre egy újabb nagy álmunk teljesült, találtunk 4 teljesen egyforma és nagyon jó állapotban lévő széket! :) Boldog Karácsonyt nekünk! :)
Atyaég, tényleg mennyire nem akarom itthagyni ezt a "kvázi" gondtalan életet, ahol esténként csak úgy leülünk, ahol bármikor felkapcsolhatjuk maximumra a fűtést, ahol most már csak 3.10$ a benzin gallonja, ahol a szomszédok nyitvahagyják az ajtót mikor elmennek, hogy átmehessünk popcornt pattogtatni, mert a mi mikrónk épp gondolkozott, és és és még sorolhatnám....
Ettől függetlenül viszont már kezd úgy kinézni a gardróbom, mint egy raktár, mert kezdem felhalmozni a "majd jó lesz, mikor megyek haza" típusú cuccokat. Bár repjegyem még mindig nincs, és ha rajtam múlna, nem is vennék. Viszont most annyira nem tudok másról írni, hogy inkább abba is hagyom.
Holnap Nixiékkel skype-karácsony, ha lesze net (és lesz net, ugye?), aztán délután meg akarjuk nézni a Broadmoor Christmas házát, meg ha sötét lesz, lehet fotózok egyet-kettőt az új szipiszupi Norbert kamerával, ami még rólam is tud jó képet csinálni, úgyhogy lehet megtartom. :)

Ja, voltam pezsgő trainingen, ahol Perrier-Jouet és Mumm Napa champagne-okat és sparkling wine-okat kóstoltunk. Zseniális volt. Az előbbi egy viszonylag kicsi, ám annál nívósabb francia pezsgőpincészet, akinek az itteni értékesítője tartotta a traininget és kóstolót, az utóbbi pedig az ehhez a pincészethez tartozó Napa völgyi "leányvállalat", aki a nálunk (a hotelben) is nagyon népszerű Mumm Napa cuvee "M"-et is gyártja.
Ha valakit érdekel, érdemes megnézni a honlapjukat, már csak a látvényért is: www.perrier-jouet.com
Ízelítő:
Hát nem gyönyörű??? Perrier-Jouet Belle Epoque

No jó éjt! Igyekszem még Karácsony előtt jelentkezni! Ha eszembe jut még valami, frissítem a bejegyzést!
Legyetek jók!
Pusz

Ja, hát a lényeg kimaradt, a "Heti magyar" rovat.
Az International Centerben (a hotel egyik bazinagy rendezvényterme) volt szombaton az egyik karácsonyi műsoros vacsi. 600 főt vártunk, a legelső néni, aki belépett az ajtón, megkérdezte, hogy hol van az asztala. Válaszoltam, hogy máris mutatom. Szokásos kérdés: Where are you from? Szokásos válasz: I'm from Hungary. Mire a néni megszólalt, hogy "Remek, én is beszélek magyarul." Most azt meséljétek már el, hogy erre mekkora esély van... :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése