2012. december 25., kedd

Túlélni a Karácsonyt

El sem hiszem, hogy túl vagyunk a karácsonyi Holiday Brunch-on. Rommá dolgoztuk ma magunkat, leszakad a lábam, volt is egy két paraszt (ez egy másik történet...) de azért összességében jó volt nagyon, és még meg is érte. Mert azért az emberek normálisabb fele tudja, hogy ez a nap nekünk is pont annyira Karácsony, mint nekik, csak mi dolgozunk, ők meg annyi pénzt költenek, aminek a felének is örülnénk. :) De ilyen ez a pop szakma, ahogy szokták mondani. Én például hiszem, hogy egyszer majd én fogok ennyi pénzt elverni egy Karácsony alkalmával a családommal, és most ezért dolgozom.
Filozofikus gondolatok tömkelege így hulla fáradtan... Hagyjuk is. :)

Tegnap Zsófiéknál vacsiztunk, és nagyon jó volt. Degeszre ettük magunkat, volt sali, bacon-ös rakott husi, göngyölt husi, beigli, muffin, sali, én főztem harcsapaprikást túrós csuszával, boroztunk, szóval nagyon kellemesen telt az este. Kicsit rám is jött a karácsonyi hangulat. Azért mégis csak ez volt az első...távol mindenkitől... De azért szerintem igyekeztünk egymásnak szebbé tenni, és ennek nagyon örülök.

Az Ünnep alkalmából hollywoodi forgatókönyvekbe illően este 5 körül leszakadt a hó is, úgyhogy szép fehér Karácsonyunk volt. Vegyes érzelmekkel fogadtam ugyan, de reggel Bubuka  nagyon jól viselkedett, szépen rendben beértünk dolgozni. Már csak egy nap, és aztán csütörtökön végre szabadnap! El sem hiszem!

Most viszont eldőlök! Puszik, egyétek meg a maradékokat! :D

Ja, és nézegessetek képeket itt!

Napi magyar:

Most nem volt, viszont az egyik nagyon cuki idős házaspár vendégem azt mondta, hogy nagyon remélik, hogy visszajövök, mert sok olyan mosolygós arcra van szükség, mint az enyém. :) Ez azért olyan jól tud esni! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése