2012. december 30., vasárnap

Happy New Year! BÚÉK! Satöbbi

Ahogy említettem, az év végi hajtás itt van, sokaknak vagyok elmaradva válaszokkal. Bocsi.
Holnap Szilveszter, Lake Terrace + Room Service dupla, ma bruch volt, elsején 6-tól hosszított reggeli délután 2-ig, 2-án "csak úgy" simán LTDR, és csak 3-án leszek szabad. Holnap még egy jó leltár is befigyel. :)
Csak $$$ jeleket látok, de már azért elég fáradt vagyok. Azért ma volt egy-két nagyon kedves vendégem. Egy korábban mindenért háborgó asztalt (akik ezt a mai brunchot ajándékba kapták a korábbi rossz élmények miatt) elvarázsoltam, azt írták excellent volt a service by Agnes. :D Egy másik asztalomtól kaptam egy mini Új Testamentumot, mert azoknak, akik kedvesek velük, ilyet szoktak adni. :O Döbbenet, szóval összességében minden oks, megy a bolt, utána úgysem lesz már semmi, úgyhogy most keresek, amíg lehet.

ez milyen igaz...

NO, egy szónak is száz a vége...
NAGYON-NAGYON BOLDOG, 
SIKEREKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!


Valószínűleg már csak 2013-ban jelentkezem, addig is legyetek rosszak, bulizzatok egy nagyot helyettem is holnap!
Pusz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése