2012. november 1., csütörtök

8 hónap

Éppen ma, november 1-én volt 8 hónapja, hogy leléptem kishazánkból. Telik az idő, nem? :)
Ma már nagyon hiányoztok. Tudom, halálra csépeltem már ezt a szöveget, de tényleg. Tudom, hogy a barátaim... Nem-nem... A BARÁTAIM tudják, hogy ez nekik szól. Nekik, akik az itt történtek után, az itteni emberek után még értékesebbek lettek számomra. Még ha már nagyon sokan nincsenek is otthon, vagy még csak tervezgetik ugyan, de már fél lábbal külföldön vannak. Tudom, hogy akik igazán fontosak, azok mindegy, hogy hol, mindegy mikor, de ott lesznek nekem.
És ezt most a legkevésbé sem közhelynek szántam. Szóval millió sok puszi nektek, és higyjétek el, ha nem is írok sűrűn, de nem felejtek, és nagyon-nagyon várom már hogy újra lássalak titeket!
(ui.: mielőtt a családom kiakadna, ez rájuk is vonatkozik)

Gyorshírek Colorado-ból:


  • Tegnap Halloween party volt az egyik magyar párnál, akik igazán kitettek magukért, volt kidobó, füstgép, DJ, kaja-pia, isteni dekor, bazi jó jelmezek, szóval jó kis buli volt! Be is szúrok egy életképet! :)


  • Kedden indulunk Miami-ba! Már nagyon várom, remélem szép időnk lesz, vasárnap jövünk haza. Nagyon még nem volt időm nézegetni, hogy mit érdemes megnézni, de remélem még a hétvégén tudok rá időt szakítani, és a csajokkal egyeztetni. Emlékszem, mikor megjöttem, 2 hétig csak CS-ről olvastam, és mint utóbb kiderült, hasznos volt az is. 
  • Munka ügyileg most elvagyok, nem túl sok, nem túl kevés, so-so. Kezdődik a tél, ezt mindenki tudja, de a Lake Terrace-t egyébként szeretem, szóval elvagyok. 
  • Időjárás: Az ősz tart még mindig, kellemes idő van, bár a kocsim már ezt a hideget sem szereti. Kicsit félek, hogy be fog hisztizni, ha megjönnek az igazi fagyok. :S Ja, és nem, Sandy még a környékünkön sem járt!!!


Mára ennyit, sajnos feltétlenül muszáj megnéznem a Blöfföt angolul és aludni is kellene, mert holnap hosszú nap lesz. A Blöffről még annyit, hogy rettenetesen felhúztam magam már az első 10 perc után, mert olyan akcentussal beszél benne mindegyik szereplő, hogy alig értem (aki látta, az tudja, aki nem, annak mondom, hogy az zsidón keresztül a cigányon át az oroszig mindenféle nemzetiségű szereplő van benne és mind a sáját kís ákcéntusát beszéli... :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése