2013. március 22., péntek

Music is my drug

Tulajdonképpen a lelki vívódásaimról is írhatnék a jövőmmel kapcsolatban, de most inkább valami sokkal "mélyebb" téma... :)
Sokat írtam arról, hogy bármi is történt velem, bármennyire is jó volt, vagy rossz volt az éppen aktuális helyzetem, a barátaim mellet egy dolog mindig is meghatározta a hangulatom, ez pedig a zene.
Voltam r'n'b fan 14 évesen, 16 évesen techno-t és rave-et hallgattam, aztán lettem Tankcsapda és AC/DC rajongó, majd pedig elektronikus nyálzene (Dávid Guetta, és társai) fogyasztó, de már jó ideje, ha zenéről van szó, csak az elektronikus jöhet szóba, azon belül is a minőségi deep house, tech-house, némi minimal, olykor (ex)Coronita-s szeletelés, egy kis progi. (nem véletlenül volt a Miami Space Club is az álomlistámon)
Réggebben ezek a zenék kifejezetten idegesítettek, de másik nagy szerelmemnek, a spinningnek hála, rájöttem, hogy sokkal több van bennük, mint gondolnád. Minden hangulatra, minden érzésre találsz megfelelőt, csak a minőség számít és az ütem, ennyi az egész.
Könnyű, ha valaki mutatja az utat a sötét ösvényen ;-)
A srácok ezt képviselik. Érdemes lecsekkolni a mixeket, én kivétel nélkül mindegyiket imádom! Instant élmény, fogyasszátok egészséggel! :)

Az egyik kedvencem:

The 1st hour of a 2 hrs back-2-back podcast featuring Nick Curly, Layo & Bushwacka, Maya Jane Coles & Shur-I-Kan. Mixed by swn & mikeewhite.

És még több itt a facebook oldalukon!
Enjoy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése