2012. július 29., vasárnap

Jelentem: ÉLEK!

Már úgy értem tényleg... Ezért is a ritkuló bejegyzések, amiért már kaptam is a kritikát szép számmal. Igazából ennek csak örülök, mert legalább még hiányzom nektek és ez jó! :)
Az elmúlt hét izgi volt, sok minden történt.
A munkát hagyjuk... Annyira kevés service chargom lett, hogy beszélni se érdemes róla...
Ellenben szerdán megvettem életem első autóját, a csodálatos, "apróbb" hibákkal rendelkező, jelenleg még kis koszos, de nagykorú, 3.4 L V6 hajtotta Pontiac GP! Juhú!!! Van saját coloradoi rendszámom is, meg minden. És az egész procedúrát kb 1 óra alatt el lehetett intézni. Hihetetlen! Lassan el is kezdhetek költeni rá, hogy az itteni szóval élve "líkingelő" olajat megszűntettessem. Nem értem miért, de itt a nagyarok nem tudják kimondani, hogy ez, vagy az folyik a kocsiból. Az itt líkingel...
Szóval nem baj, megcsináltatom, és ha majd nem líkingel, akkor jó lesz!
Hülye szavakról jut eszembe...
Az öt csillag hat gyémántos amerikaitól sem ritka a következő mondat vagy hasonlók:

It's a beautiful day, haah?
Vagyis kb Szép nap van, mi?

A másik akkor hangzik el, amikor valakinek segítenek és az utána megköszöni:
Thank you!
Ahaa/aham

Vagyis szívesen... A durva, hogy erre már én is / mi is rászoktunk. És ez itt nem számít parasztságnak, csak olyan fura. Már látom, hogy ebből otthon lesz bajom. :D

Szombaton sokunknak szabadnapja volt, ez remek alkalmat kínált egy péntek esti bulira, ami igen jól sikerült, és még mindig csak 4,90 $ egy Jack&Coke!!! Mi a kánaán nekem, ha nem ez!?
Meg a Blondies, ahol végre nem elbaszott hip-hop meg r'n'b ment és olyan gyönyörű kidobó fiú volt, hogy még... :D
Szombaton enyhe másnappal elmentünk a kb 1 órára lévő Royal Gorge-hoz, ami tényleg lélegzetelállító!
Ez egy kanyon, meglepő módon az ott lévő város neve Canon City... Itt vagy egy batár magasan fekvő híd a folyó felett, inclene railway nevű 45 fokos szögben ereszkedő bánya vasút, skanzen szerű mini város, meg mindenfelé hegyek és hasadékok! Leírhatatlan, úgyhogy rakok is inkább fel képeket hamarosan!
Ma is lesz vmi magyar buli, megnézzük...
Viszont az egyetlen bajom, hogy bagyon keveset alszom és ettől bazi nyűgös vagyok, viszont Bon Jovi is megénekelte: i will sleep when i'm dead

Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése