2012. július 16., hétfő

CS: I love you

Hol is fejeztem be? Mindegy is, azóta voltunk bulizni a híres-hírhedt Mansion-ben, ami tök jól nézne ki, valaminr csütörtökön éjfélig ingyenes a belépés csajoknak meg a pia is, de nekem ez a zene (r'n'b, hip hop, ratyipop) kb olyan, mintha kést döfködnének a fülembe... Ezen kívül itt vannak a világ legrondább - szerintük tetovált - szerintem összefirkált női... :D nagyon kemények. :) és persze dagadtak is. De összességében tök jó volt, jót ittunk a csajokkal, és éjjel a horvát srácoknál kötöttünk ki, ahol még ittunk egy kicsit abból a rettenet bodzás cuccból.
Olyan másnap volt másnap, hogy ihaj. Este 9-ig nem tűnt fel, hogy péntek 13 van. :)
Este elmentünk a Larkburger nevű helyre, ahol az előző képen látott csodát ettem, ami zseniális volt. Főleg a parmezános-szarvasgomba olajas sültkrumpli. Mindez elvileg All Natural kiadásban. :)
Hétvégén dolgoztam, sajna nem volt nagy eresztés, pedig már 1,5 hónapja várjuk a nagy pörgést.
Szombat este pedig elmentünk steaket enni este 10kor... :) a legkisebb - 6 oz-osat kértem - ami kb 17 dkg. Alig tudtam megenni a körettel együtt, ami szintèn nem volt picike. És a texasi steak szósz sem semmi. Viszont vasárnap nem nagyon tudtam reggelizni. :)
Ellenben este whole wheat (teljes kiőrlésű) vega pizzát sütöttem, állítólag jó lett, mint a ma reggeli (déli) whole wheat tortilla-m... Szeretem a day offokat, meg hogy itt van Vali. Meg összességében most minden nagyjából jó. Lehet az edzés teszi, hogy a sportban megint megtaláltam önmagam. Tegnap már egy fél pillanatra éreztem a flow-t a futópadon, pedig eddig ez csak spinningen meg a biciklin fordult velem elő... Durva. Mondjuk valószínűleg a Faithless is sokat jelentett, ami végig üvöltött a fülemben... Not going home, Sun to me, Music matter, God is a DJ... Nem kell semmi más a futáshoz. És a durva, hogy egy hét alatt 1 mérfölddel gyorsabban megy a futás, és minden nap rá tudok tenni még egy picit. Szerencsére más is rákattant, így még nagyobb a motiváció. Bár kicsit úgy érzem magam, mint Lite sales-es koromban. :D csak jutalékot nem kapok. Bár ezért bőven kárpótol, hogy valaki másnak is - újra - örömet okoz a mozgás.
A TRX pedig ismét bizonyítja "varázserejét" . :) elnyűhetetlen és mindenre jó.
Hogy miért nem lettem én szakács, vagy személyi edző? :)


Szabó Ági

Az iPhone készülékemről küldve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése